facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 7. 3. 2007

Allot Communications je posedmé mezi nejlepšími 50

Allot710.jpgDodavatel řešení pro optimalizaci komunikačních služeb poskytovaných operátory, Allot Communications, se v žebříčku „Technology Fast 50“ pro rok 2006 umístil posedmé na 29. místě, při 274% růstu v posledních pěti letech. Žebříček sestavuje společnost Deloitte Technology na základě růstu obratu společností v pětiletém horizontu (v tomto případě v letech 2001-2005), přičemž účastníci mohou být veřejně obchodovatelné nebo soukromé společnosti z komunikačního, počítačového, internetového segmentu trhu nebo z výroby polovodičů a vývoje softwaru.

Společnost Allot Communications se v posledních letech rozrůstala na mnoha trzích a v regionech, zlepšila spolupráci s partnery, rozšířila školící aktivity a podporu zákazníků. Mezi posledními produkty se objevila aplikace pro řízení provozu v síti s názvem Subscriber Management Platform (SMP), která výrazně posílila výkonnost sítě poskytovatelů komunikačních služeb.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.