Aktuality -> IT Business - 9. 6. 2005

Allied Telesyn otevírá nový program pro partnery

Allied Telesyn, oznámil zahájení programu pro akreditované servisní partnery (Accredited Service Partner Programme). Tento program byl měl zvýhodnit partnery podle úrovně poskytovaných služeb a zajistit zákazníkům stálou technickou podporu vysoké kvality. Program zároveň poskytne těmto partnerům podstatnou konkurenční výhodu při poskytování podpory pro produkty a řešení společnosti Allied Telesyn. Výhody programu zahrnují přímý kontakt s firemní centrálou pro technický servis a podporu, on-line přístup k významnému nástroji pro řešení problémů, firemní bázi znalostí, která obsahuje vyzkoušená řešení problémů zákazníků a reklamu na webových stránkách společnosti Allied Telesyn.

K získání titulu akreditovaného servisního partnera společnosti Allied Telesyn musí partner poskytovat určitou úroveň podpory, kterou stanovuje společnost Allied Telesyn s ohledem na zájmy zákazníků. Partneři musí mít středisko technické podpory, ve kterém pracují kvalifikovaní technici s certifikací společnosti Allied Telesyn (stanoven je také jejich minimální počet); musí dodržovat dohodnuté doby poskytování podpory zákazníkům; absolvovat každoroční autorizační technická přezkoušení a získávat zpětnou vazbu pomocí průzkumů spokojenosti zákazníků.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.