facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 9. 6. 2005

Allied Telesyn otevírá nový program pro partnery

Allied Telesyn, oznámil zahájení programu pro akreditované servisní partnery (Accredited Service Partner Programme). Tento program byl měl zvýhodnit partnery podle úrovně poskytovaných služeb a zajistit zákazníkům stálou technickou podporu vysoké kvality. Program zároveň poskytne těmto partnerům podstatnou konkurenční výhodu při poskytování podpory pro produkty a řešení společnosti Allied Telesyn. Výhody programu zahrnují přímý kontakt s firemní centrálou pro technický servis a podporu, on-line přístup k významnému nástroji pro řešení problémů, firemní bázi znalostí, která obsahuje vyzkoušená řešení problémů zákazníků a reklamu na webových stránkách společnosti Allied Telesyn.

K získání titulu akreditovaného servisního partnera společnosti Allied Telesyn musí partner poskytovat určitou úroveň podpory, kterou stanovuje společnost Allied Telesyn s ohledem na zájmy zákazníků. Partneři musí mít středisko technické podpory, ve kterém pracují kvalifikovaní technici s certifikací společnosti Allied Telesyn (stanoven je také jejich minimální počet); musí dodržovat dohodnuté doby poskytování podpory zákazníkům; absolvovat každoroční autorizační technická přezkoušení a získávat zpětnou vazbu pomocí průzkumů spokojenosti zákazníků.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.