- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Aktuality -> IT Business - 9. 6. 2005
Allied Telesyn otevírá nový program pro partnery
Allied Telesyn, oznámil zahájení programu pro akreditované servisní partnery (Accredited Service Partner Programme). Tento program byl měl zvýhodnit partnery podle úrovně poskytovaných služeb a zajistit zákazníkům stálou technickou podporu vysoké kvality. Program zároveň poskytne těmto partnerům podstatnou konkurenční výhodu při poskytování podpory pro produkty a řešení společnosti Allied Telesyn. Výhody programu zahrnují přímý kontakt s firemní centrálou pro technický servis a podporu, on-line přístup k významnému nástroji pro řešení problémů, firemní bázi znalostí, která obsahuje vyzkoušená řešení problémů zákazníků a reklamu na webových stránkách společnosti Allied Telesyn.
K získání titulu akreditovaného servisního partnera společnosti Allied Telesyn musí partner poskytovat určitou úroveň podpory, kterou stanovuje společnost Allied Telesyn s ohledem na zájmy zákazníků. Partneři musí mít středisko technické podpory, ve kterém pracují kvalifikovaní technici s certifikací společnosti Allied Telesyn (stanoven je také jejich minimální počet); musí dodržovat dohodnuté doby poskytování podpory zákazníkům; absolvovat každoroční autorizační technická přezkoušení a získávat zpětnou vazbu pomocí průzkumů spokojenosti zákazníků.


K získání titulu akreditovaného servisního partnera společnosti Allied Telesyn musí partner poskytovat určitou úroveň podpory, kterou stanovuje společnost Allied Telesyn s ohledem na zájmy zákazníků. Partneři musí mít středisko technické podpory, ve kterém pracují kvalifikovaní technici s certifikací společnosti Allied Telesyn (stanoven je také jejich minimální počet); musí dodržovat dohodnuté doby poskytování podpory zákazníkům; absolvovat každoroční autorizační technická přezkoušení a získávat zpětnou vazbu pomocí průzkumů spokojenosti zákazníků.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |