facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 17. 5. 2010

Algotech rozvíjí Unified Communication

avuc_1020.jpgAlgotech rozšiřuje portfolio svých produktů o nové funkcionality založené na Microsoft Office Communication Suite. Uživatelé tak mají k dispozici nové nástroje pro snazší komunikaci s obchodními partnery, zákazníky i v rámci firmy. Tato řešení Algotech mimo jiné plně integruje do infrastruktur založených na platformě Avaya. Uživatelé nyní mohou využívat funkčnost Office Communication Suite přímo v produktech Algotechu. Kromě klasického volání na bázi VoIP získají i řadu doplňkových nástrojů. Velmi efektivní je kompletní integrace stavu, tzv. presence. V rámci Presence Suite mohou uživatelé sdílet navzájem stavy z různých zdrojů, včetně integrace mobilní presence, což v důsledku umožňuje velmi podrobné plánování času a práci s lidskými zdroji.

Kromě hlasové komunikace mohou uživatelé využívat instant messagingu, který je součástí Office Communication Suite. Řešení od společnosti Algotech ovšem přináší i možnosti odesílat přímo z uživatelského rozhraní SMS na mobilní telefon, což je v poslední době stále sílící kanál pro komunikaci se zákazníky i dalšími partnery. Řešení navíc integruje tzv. Abuse filtr chránící zejména zákaznická kontaktní centra před zahlcujícími útoky. Nejen pro call centra je pak užitečná i možnost nahrávání.

 
  

- PR -

7 častých problémů ve výrobě a jak je vyřeší ERP

Manazer_s_tabletemStále řešíte neefektivní plánování, chybějící materiál nebo opožděné zakázky? ERP systém ABRA Flores vám dá do rukou nástroje pro hladký průběh výroby, snížení nákladů a zvýšení produktivity. Připravili jsme sedm častých problémů, které výrobní firmy běžně řeší, a přitom je lze s využitím informačního systému efektivně zvládnout.

  

- PR -

Od tabulek k centralizovanému systému řízení výroby

Implementace ERP Vision zefektivnila využití výrobních dat


modV současné době je poměrně běžným požadavkem společností, které implementují ERP systém, vyřešení podpory řízení některých klíčových procesů. S přípravou takových řešení je obvykle spojeno nejvíce práce na projektu implementace. Na začátku často bývá představa ideálního stavu, ale chybí detailní pohled včetně uvědomění konkrétních datových toků. Popravdě ani není v silách zákazníků tyto detaily zpracovat.