facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 21. 3. 2014

Algotech rozšířil spolupráci s Oracle

bude nabízet řešení Oracle Exadata

exadata.jpgSpolečnosti Algotech a Oracle rozšířily svou dlouhodobou spolupráci v oblasti řešení pro big data. Algotech tento týden oznámil splnění požadovaných certifikací pro prodej a podporu řešení Oracle Exadata a získání prvního významného zákazníka z finančního sektoru.
Altair - konference

„Algotech jako rostoucí firma samozřejmě hledá další možnosti diverzifikace svého portfolia a řešení pro big data a dlouhodobá spoluprádce se společností Oracle tomu nahrávají,“ uvedl Roman Kopecký, ředitel pro business development společnosti Algotech. „Pro získání certifikace je nutné úspěšné složení kurzů různých profesí, jako jsou obchodníci, presale konzultanti, technici. Je tedy nutné zapojit více osob,“ řekl IT Systems Kopecký.

Systém Oracle Exadata Database Machine spojuje v jednom celku hardware SUN a software Oracle. Je nasazován především u aplikací, u kterých musí být zajištěn trvalý a rychlý běh a zpracování. Systém je navržen pro provoz databází obsahujících velké množství dat, bere v úvahu frekvenci, s jakou jsou určitá data využívána, čímž selektivně vybírá ty uchovávané ve flash paměti. Ostatní data jsou uložena na běžných discích. „Tyto požadavky se objevují až v poslední době. Je to způsobené zejména tím, že objemy zpracovávaných dat rostou násobně,“ komentoval Kopecký. První úspěšný projekt Algotechu s nasazením systému Oracle Exadata realizovala společnost pro zákazníka z finančního sektoru. Jeho jméno Algotech nezveřejnil, uvedla pouze, že bude systém využíván především pro potřeby zpracování dat.

foto: archiv Oracle

 
  

- Inzerce -

Pozvánka na webinář Infor pro potravinářské společnosti

Požadavky spotřebitelů na větší inovace a transparentnost produktů, stále se zvyšující tlaky na kvalitu a dodržování předpisů, těsnější marže, příležitosti pro nové prodejní kanály a dynamická pracovní síla, to jsou jen některé z faktorů, které posouvají dynamiku trhu až do bodu, kdy výrobci potravin a nápojů musí přijmout nový přístup ke svému podnikání.