facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 8. 1. 2015

ALCATEL ONETOUCH PIXI 3 se třemi operačními systémy

ALCATEL ONETOUCH uvedl na veletrhu CES 2015 smartphony řady PIXI 3. Kompaktní telefony nižší cenové úrovně s úhlopříčkou 3,5 až 5 palců nabídnou 3G i 4G (LTE) konektivitu. Jejich hlavní výhoda však spočívá v tom, že výrobce je bude nabízet hned na třech různých platformách. Uživatelé si tak budou moci vybrat, zda bude jejich telefon využívat operační systém Firefox, Android, nebo Windows. Telefony PIXI 3 budou dostupné v devíti barevných variantách a budou mít celou řadu předinstalovaných aplikací, mezi kterými nechybí oblíbené služby, jako je Facebook, WhatsApp, Viber nebo grafické filtry a fotoeditory.



Řada PIXI 3 uživatelům přináší celkem čtyři modely s úhlopříčkou od 3,5 do 5 palců. Samozřejmostí je také snadný přístup k rychlému internetu. 3G/4G LTE konektivitu nabízejí PIXI 3 (4“), (4,5“) a (5“), jen 3G připojení potom nejmenší model PIXI 3 (3,5“).

 

 

Telefony PIXI 3 umožňují svým majitelům nastavit si speciální režim pro hosty, který chrání jejich soukromí v některých aplikacích nebo v galerii fotek a videí. Výhodou je i funkce Dual SIM, díky níž můžete používat dvě SIM karty (pracovní a soukromou) v jednom zařízení.

 

Smartphony řady PIXI 3 se objeví také na českém a slovenském trhu. Dostupnost jednotlivých modelů, operačních systémů a ceny budou upřesněny v průběhu prvního čtvrtletí roku.


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.