Aktuality -> Hardware - 8. 1. 2015

ALCATEL ONETOUCH PIXI 3 se třemi operačními systémy

ALCATEL ONETOUCH uvedl na veletrhu CES 2015 smartphony řady PIXI 3. Kompaktní telefony nižší cenové úrovně s úhlopříčkou 3,5 až 5 palců nabídnou 3G i 4G (LTE) konektivitu. Jejich hlavní výhoda však spočívá v tom, že výrobce je bude nabízet hned na třech různých platformách. Uživatelé si tak budou moci vybrat, zda bude jejich telefon využívat operační systém Firefox, Android, nebo Windows. Telefony PIXI 3 budou dostupné v devíti barevných variantách a budou mít celou řadu předinstalovaných aplikací, mezi kterými nechybí oblíbené služby, jako je Facebook, WhatsApp, Viber nebo grafické filtry a fotoeditory.



Řada PIXI 3 uživatelům přináší celkem čtyři modely s úhlopříčkou od 3,5 do 5 palců. Samozřejmostí je také snadný přístup k rychlému internetu. 3G/4G LTE konektivitu nabízejí PIXI 3 (4“), (4,5“) a (5“), jen 3G připojení potom nejmenší model PIXI 3 (3,5“).

 

 

Telefony PIXI 3 umožňují svým majitelům nastavit si speciální režim pro hosty, který chrání jejich soukromí v některých aplikacích nebo v galerii fotek a videí. Výhodou je i funkce Dual SIM, díky níž můžete používat dvě SIM karty (pracovní a soukromou) v jednom zařízení.

 

Smartphony řady PIXI 3 se objeví také na českém a slovenském trhu. Dostupnost jednotlivých modelů, operačních systémů a ceny budou upřesněny v průběhu prvního čtvrtletí roku.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.