facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 13. 8. 2013

Alcatel One Touch Idol X s pětipalcovým displejem

Společnost TCL Communication představila high-endový smartphone Alcatel One Touch Idol X. Dominantním znakem modelu je velký pětipalcový IPS displej téměř bez okrajů, nabízející Full HD rozlišení (1920 x 1080 pixelů), který je zapuštěn do 6,9 mm tenkého kompaktního těla. Zaoblené hrany přispívají k pohodlnému držení telefonu v dlani a jeho přesnému ovládání. Komplexní technologie laminace nezanechává vzduchovou mezeru mezi LCD a dotykovým panelem. Vyšší propustnost světla umožňuje lepší viditelnost displeje na přímém slunečním světle i ve tmě a technologie IPS nabízí široké pozorovací úhly dosahující až 178 stupňů. Uživatelé si tak mohou prohlížet i nejmenší detaily na fotografiích pořízených vestavěným 13,1megapixelovým fotoaparátem.



Srdcem smartphonu je čtyřjádrový 1,5GHz processor s operační pamětí o velikosti 2 GB. Nadstandardní výdrž pak zajišťuje lithiová baterie s kapacitou 2000 mAh. Stejně jako většina smartphonů značky Alcatel One Touch i její nová vlajková loď podporuje funkci Dual SIM umožňující využívání dvou SIM karet najednou. Operační systém Android ve verzi 4.2 Jelly Bean je rozšířen o rozhraní One Touch Live, které nabízí na jednom místě aplikace, s jejichž pomocí si mohou uživatelé jednoduše přizpůsobit telefon svým potřebám.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.