Aktuality -> Komunikace a sítě - 13. 8. 2013

Alcatel One Touch Idol X s pětipalcovým displejem

Společnost TCL Communication představila high-endový smartphone Alcatel One Touch Idol X. Dominantním znakem modelu je velký pětipalcový IPS displej téměř bez okrajů, nabízející Full HD rozlišení (1920 x 1080 pixelů), který je zapuštěn do 6,9 mm tenkého kompaktního těla. Zaoblené hrany přispívají k pohodlnému držení telefonu v dlani a jeho přesnému ovládání. Komplexní technologie laminace nezanechává vzduchovou mezeru mezi LCD a dotykovým panelem. Vyšší propustnost světla umožňuje lepší viditelnost displeje na přímém slunečním světle i ve tmě a technologie IPS nabízí široké pozorovací úhly dosahující až 178 stupňů. Uživatelé si tak mohou prohlížet i nejmenší detaily na fotografiích pořízených vestavěným 13,1megapixelovým fotoaparátem.



Srdcem smartphonu je čtyřjádrový 1,5GHz processor s operační pamětí o velikosti 2 GB. Nadstandardní výdrž pak zajišťuje lithiová baterie s kapacitou 2000 mAh. Stejně jako většina smartphonů značky Alcatel One Touch i její nová vlajková loď podporuje funkci Dual SIM umožňující využívání dvou SIM karet najednou. Operační systém Android ve verzi 4.2 Jelly Bean je rozšířen o rozhraní One Touch Live, které nabízí na jednom místě aplikace, s jejichž pomocí si mohou uživatelé jednoduše přizpůsobit telefon svým potřebám.

 
  

- PR -

Repasované dárky pod stromeček: Chytré Vánoce bez utrácení

Vánoce se blíží a s nimi i tradiční honba za dárky. Co kdybyste letos vsadili na něco jiného než novou elektroniku? Repasované notebooky, počítače, iPhony nebo iPady můžou být skvělým dárkem, který potěší, nevyprázdní peněženku a je i ekologický. Zjistěte, proč právě repasy patří pod letošní stromeček.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.