Alcatel-Lucent Visual Collaboration

Nová sada nástrojů pro videokomunikaci ve firmách

Společnost Alcatel-Lucent představila technologické řešení pro vizuální spolupráci: Visual Collaboration. Nabízí kvalitní a cenově efektivní využití videa pro komunikaci mezi zaměstnanci v celé firmě. Ti nyní mohou efektivně komunikovat tváří v tvář přes jakákoli zařízení za pomoci snadno použitelných rozhraní. K dispozici jsou funkce typu drag-and-drop anebo možnost sdílení obsahu přes webové portály. Nová technologická sada vizuální spolupráce se snaží jít jinou cestou než řešení takzvané teleprezence, která umožňují pouze vizuální kontakt mezi uživateli. Namísto toho volí otevřený přístup, který kromě vizuální komunikace umožňuje psát na interaktivní tabule a sdílet řadu dalších informací. Video lze navíc nejen šířit do celé firmy, ale komunikovat i se zákazníky prostřednictvím různých koncových zařízení, například desktopů, chytrých telefonů, notebooků, tabletů, videotabulí a konferenčních místností.



Novinka obsahuje funkci interaktivní tabule: Interactive Whiteboard. Ta integruje sdílení obsahu prostřednictvím aplikace Alcatel-Lucent MyTeamwork, která umožňuje spolupráci mezi jednotlivými týmy. Platforma využívá technologie od společnosti SMART Technologies. Toto propojení dokáže spojit všechny účastníky konference. Ti mohou psát na tabule a spolupracovat v reálném čase se všemi dalšími účastníky, přičemž zaznamenávaný obsah se okamžitě zobrazuje na tabuli.

 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.