facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 26. 4. 2011

Alcatel-Lucent OpenTouch

Nová platforma nahrazuje systémy pro správu firemní komunikace

Společnost Alcatel-Lucent začala nabízet softwarové řešení OpenTouch pro oblast firemní komunikace a klientských služeb. Novinka dokáže propojit uživatele s různými komunikačními zařízeními a mění tak uzavřenou hlasovou komunikaci v plynulou konverzaci s využitím široké škály aplikací a služeb. OpenTouch přináší firmám výkonnější nástroj ke správě komunikace včetně podpory videohovorů, mobilních aplikací a sociálních sítí. Alcatel-Lucent OpenTouch je postaveno na zcela nové ucelené platformě představené na podzim roku 2010. Využívá řešení Genesys SIP Server a OmniPCX Enterprise. Díky nim nabízí ucelenou a otevřenou architekturu, která podporuje vícestrannou firemní multimediální komunikaci na různých zařízeních.



OpenTouch přináší firemnímu IT oddělení unifikovaný systém správy aplikací pro sjednocenou komunikaci, která se doposud řešila pomocí mnoha spojených nezávislých systémů. K vytvoření jednotlivých uživatelů je nyní z centrálního uzlu potřeba jen zlomek dříve potřebných parametrů. Všechny se provádějí v reálném čase, takže nová komunikační řešení lze implementovat rychleji a snadněji.

Nové softwarové řešení zahrnuje Alcatel-Lucent OpenTouch Business Edition, což je multimediální komunikační nástroj pro střední segment trhu, který může být instalován buď přímo u zákazníka, nebo lze jeho provoz hostovat a poskytovat jako službu. Současná verze podporuje až 1500 uživatelů. Verze pro 3000 zařízení bude dostupná v červnu tohoto roku.

Součástí platformy OpenTouch je i Alcatel-Lucent OmniTouch 8082 My IC Phone. Jedná o zařízení na bázi řešení „smart deskphone“ (chytrý stolní telefon).


 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.