facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 25. 2. 2009

Alcatel-Lucent jmenoval Key Account Managera

Miroslav Kot se na začátku února stal novým Key Account Managerem společnosti Alcatel-Lucent pro klíčového zákazníka Telefónica O2 Czech Republic. Ve své nové funkci bude zodpovědný za rozvoj a udržování obchodní spolupráce s tímto zákazníkem. Miroslav Kot doposud působil v Cisco Czech Republic na pozici Service Account Manager. Ve společnosti Cisco Czech Republic pracoval Miroslav Kot od roku 2006. Předtím působil dva roky na manažerských pozicích u mobilního operátora Vodafone Czech Republic, respektive v jeho předchůdci Oscar Mobil. V letech 1999-2004 pracoval ve společnosti Motorola, kde své působení zakončil na funkci Key Account Manager. Miroslav Kot se narodil v květnu 1963. Vystudoval obor Mikroelektronika na Elektrotechnické fakultě ČVUT v Praze a poté získal doktorát na Československé Akademii věd.



 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.