Akce Zkus Vodafone prodloužena

vodafone618.jpgVodafone prodlužuje svou akční nabídku Zkus Vodafone na měsíc zdarma, v rámci které mohou noví zákazníci volat s vybranými tarify Naplno bez závazků a měsíčního paušálu zdarma s novým telefonem již od 7 Kč. Během 30 dnů od pořízení nabídky se zákazníci mohou sami rozhodnout, zda s Vodafonem zůstanou dále, nebo zda SIM kartu jednoduše vrátí bez jakýchkoliv poplatků zpátky operátorovi. Operátor navíc v květnu přidal do nabídky i exkluzivní telefony.

Z mobilních operátorů jen u Vodafonu je nyní možné pořídit například luxusní telefon Nokia 7360, Motorola SLVR L7 nebo Samsung X700 a to všechny již za 7 Kč.
Každý zákazník, který si ještě do 29.května pořídí novou SIM kartu bez uzavření písemné smlouvy s některým z tarifů Naplno (kromě Rozjezdu Naplno), získá od Vodafonu na jeden měsíc:
  • Až 500 volných minut – dle zvoleného tarifu
  • Nulový měsíční paušál
  • Navíc 300 Kč (357 Kč s DPH) na vyzkoušení služeb Vodafonu (kromě roamingu a volání na linky se zvýšenou tarifikací)
  • A k tomu možnost pořídit si mobilní telefon za zvýhodněnou cenu (již od 7 Kč).

 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.