facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 22. 8. 2007

Aimtec zlatým partnerem Microsoftu

aimtec_ms_gold_734.jpgSpolečnost Aimtec, technologická a poradenská firma se zaměřením na prodej softwarových řešení a vysoce kvalifikovaných služeb, získala prestižní certifikaci Microsoft Gold Certified Partner. Toto ocenění potvrzuje vysokou úroveň způsobilosti a odborných zkušeností firmy Aimtec s technologiemi Microsoft a umožňuje přístup k nejaktuálnějším informacím, školením a nástrojům pro technickou podporu, které může Aimtec následně uplatnit během projektů u svých zákazníků.

Podmínkou udělení titulu Microsoft Gold Certified Partner je splnění několika náročných kritérií, které ověřují jednak odborné znalosti partnera, ale i praktické zkušenosti prokázané pomocí konkrétních realizovaných projektů s produkty Microsoft. Jedním z takovýchto požadavků bylo splnění podmínek pro získání kvalifikace Microsoft Competency. Aimtec v rámci této kompetence získal na základě prokázaných zkušeností kvalifikace v kategoriích ISV/Software Solution (nezávislý výrobce softwaru) a Data Management Solutions (řešení pro správu dat). Neméně důležitou součástí celého procesu bylo také úspěšné zvládnutí testu kompatibility integrovaného logistického řešení firmy Aimtec DCI+ s platformami Microsoft SQL Server a Microsoft Windows Server.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.