Aktuality -> IT společnost - 30. 1. 2014

Aimtec posiluje divizi SAP

Na pozici vedoucí divize SAP v konzultační a technologické společnosti Aimtec nastoupila na začátku roku 2014 Halka Kračmerová. Jejím hlavním úkolem bude další upevnění a rozšíření pozice této divize na českém i evropském trhu. Na pozici vedení divize SAP střídá předsedu představenstva Romana Žáka, který se bude soustředit na strategické řízení rostoucí společnosti. V minulosti působila Halka jako projektový manažer ve firmě Alfmeier CZ, kde vedla projekt optimalizace uspořádání výroby a skladů. Předtím prošla řadou výkonných i vedoucích pozic v logistice výrobních závodů, převážně v oblasti automobilového průmyslu. Je aktivní členkou Komory logistických auditorů ČR a lektorkou Logistické Akademie.



Divize SAP společnosti Aimtec rozšířila své řady také o konzultanta Jaroslava Ulče (31). Jaroslav se bude věnovat podpoře nových i stávajících zákazníků v oblasti podnikového informačního systému SAP, primárně se jedná o obchod a distribuci. V budoucnu se jeho kompetence rozšíří také do oblasti nákupu a řízených skladů. Jaroslav dříve pracoval 8 let ve firmě Plzeňský Prazdroj, z toho 6 let jako senior konzultant v oblasti obchodu, distribuce a CRM. Vystudoval Západočeskou univerzitu, Fakultu elektrotechnickou, obor komerční elektrotechnika.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.