facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 10. 3. 2009

AEC má nového marketing managera

AEC, jedna z dceřiných společností spadajících pod skupinu Cleverlance, rozšiřuje svůj tým o pozici Marketing Managera. Byl jím jmenován Igor Čech (31), který bude zodpovědný za veškeré marketingové aktivity a posílení značky AEC na českém a slovenském trhu. Před nástupem do AEC pracoval na pozici marketingového specialisty ve vydavatelství CCB, ve kterém se staral o odborné časopisy IT Systems, CAD a Brno Business a připravoval prezentace vydavatelství na veletrzích a konferencích. S vedením marketingového týmu má mnohaleté zkušenosti ze společnosti Bytasen. Igor Čech studoval odbornou matematiku na Masarykově univerzitě v Brně. Jeho životem se stala hudba a aktivní sport (je kapitánem futsalového týmu, hraje plážový volejbal, propadl in-line bruslím).



 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.