facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 10. 3. 2009

AEC má nového marketing managera

AEC, jedna z dceřiných společností spadajících pod skupinu Cleverlance, rozšiřuje svůj tým o pozici Marketing Managera. Byl jím jmenován Igor Čech (31), který bude zodpovědný za veškeré marketingové aktivity a posílení značky AEC na českém a slovenském trhu. Před nástupem do AEC pracoval na pozici marketingového specialisty ve vydavatelství CCB, ve kterém se staral o odborné časopisy IT Systems, CAD a Brno Business a připravoval prezentace vydavatelství na veletrzích a konferencích. S vedením marketingového týmu má mnohaleté zkušenosti ze společnosti Bytasen. Igor Čech studoval odbornou matematiku na Masarykově univerzitě v Brně. Jeho životem se stala hudba a aktivní sport (je kapitánem futsalového týmu, hraje plážový volejbal, propadl in-line bruslím).



 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.