Aktuality -> Komunikace a sítě - 10. 1. 2005

ADSL modem, router a switch WELL PTI-840

WELL_PTI840249.jpgSpolečnost Joyce uvedla na trh kombinaci ADSL modemu (připojení k internetu po ADSL lince) a routeru s vestavěným 4portovým switchem (sdílení ADSL připojení k internetu všemi počítači v síti, zabezpečení sítě proti útokům z internetu a k zajištění směrování v síti) pro bezpečné připojení LAN sítě menší firmy k internetu přes ADSL linku. Počet připojených uživatelů lze zvýšit použitím dalšího (externího) hubu/switche. Bezpečnostní funkce ADSL routeru WELL PTI-840 bez problémů splňují požadavky většiny zákazníků na bezpečnost provozu: SPI, DoS, Packet filtering, Service filtering, samozřejmě NAT, MAC filtrace, blokování URL aj.

Základní zprovoznění zařízení je velmi jednoduché. Zařízení se prostě připojí k počítači nebo síti přes ethernetové rozhraní a okamžitě (v defaultním nastavení, tzn. tak jak je zařízení dodáváno) je modem/router připraven pro připojení k internetu. Pak je třeba pouze zadat jméno a heslo pro přístup k internetu. V případě potřeby změny defaultního nastavení se konfigurace provádí komfortně pomocí přehledného webového rozhraní. Doporučená koncová cena 2.690 Kč bez DPH.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.