facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 18. 12. 2006

Adobe ve 4.Q a fiskálním roce 2006

Adobe651.jpg Společnost Adobe oznamuje finanční výsledky za čtvrté čtvrtletí a fiskální rok 2006, který skončil 1. září 2006. Výsledky společnosti odrážejí akvizici společnosti Macromedia z prosince roku 2005 a jsou porovnávány s předchozími finančními obdobími před akvizicí. Ve čtvrtém čtvrtletí fiskálního roku 2006 dosáhla společnost Adobe příjmů 682,2 milionů USD (510,4 milionů USD ve stejném období roku 2005). V meziročním porovnání vzrostly příjmy společnosti o 34 %. Rozdělený zisk podle GAAP na jednu akcii za čtvrté čtvrtletí fiskálního roku 2006 byl 0,30 USD.

Rozdělený zisk podle non-GAAP standardů na jednu akcii činil 0,33 USD. Čistý zisk podle GAAP za čtvrté čtvrtletí fiskálního roku 2006 byl 181,9 milionů USD (156,3 milionů USD). Čistý zisk podle non-GAAP standardů1 za čtvrté čtvrtletí fiskálního roku 2006 byl 197,0 milionů USD (151,5 milionů USD 2005).
Ve fiskálním roce 2006 dosáhla společnost Adobe příjmů ve výši 2,575 miliard USD, v porovnání s fiskálním rokem 2005, kdy příjmy činily 1,966 miliard USD. V meziročním srovnání vzrostly příjmy o 31 %. Roční zisk ve fiskálním roce 2006 podle GAAP standardů byl 504,4 milionů USD (ve fisk. roce 2005 602,8 milionů USD).

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.