facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 7. 1. 2005

Adobe Acrobat 7.0 v prodeji

Acrobat7Pro249.jpgSpolečnost Adobe uvedla 5. ledna 2005 do prodeje software Adobe Acrobat 7.0. Nejnovější přírůstek platformy Adobe Intelligent Document Platform umožňuje uživatelům sestavení dokumentů z více zdrojů, vytváření inteligentních formulářů a snadnější spolupráci na projektech uvnitř i vně firewallu. Acrobat 7.0 Professional poskytuje nejrozvinutější kontrolu nad technickými a grafickými dokumenty pro technické a tvůrčí pracovní skupiny, které se spoléhají na specializovaný software, jako jsou aplikace pro CAD a publikování.

Acrobat 7.0 Standard je ideální pro obchodní profesionály v organizacích všech velikostí, kde je klíčovým požadavkem schopnost efektivně najít, použít a spravovat zásadní informace – od e-mailů a webových stránek po soubory z každodenně používaných aplikací – aby se práce provedla včas a s dodržením rozpočtu. Acrobat Elements je produkt, dostupný pouze ve formě licencí, který umožní podnikům dostat levnou možnost vytváření Adobe PDF na každý osobní počítač, a tím zajistit bezpečnější distribuci dokumentů. Ohlášen byl i Adobe Reader 7.0, včetně veřejné beta verze pro operační systém Linux. Adobe Reader 7.0 je zdarma k dispozici zde. Acrobat 7.0 Professional bude dostupný za odhadovanou koncovou cenu 19 590 Kč. Upgrade z verzí Acrobat 4.0, 5.0 a 6.0 za odhadovanou cenu 6 620 Kč. Acrobat 7.0 Standard bude dostupný za odhadovanou cenu 12 230 Kč. Upgrade na verzi Standard za odhadovanou cenu 4 030 Kč. Informace o dostupnosti dalších jazykových verzí rodiny produktů Acrobat 7.0 a další podrobnosti o cenách, upgradech a podpoře jsou dostupné www.adobe.com/products/acrobat nebo na www.amsoft.cz.

 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.