Aktuality -> Hardware - 7. 1. 2005

Adobe Acrobat 7.0 v prodeji

Acrobat7Pro249.jpgSpolečnost Adobe uvedla 5. ledna 2005 do prodeje software Adobe Acrobat 7.0. Nejnovější přírůstek platformy Adobe Intelligent Document Platform umožňuje uživatelům sestavení dokumentů z více zdrojů, vytváření inteligentních formulářů a snadnější spolupráci na projektech uvnitř i vně firewallu. Acrobat 7.0 Professional poskytuje nejrozvinutější kontrolu nad technickými a grafickými dokumenty pro technické a tvůrčí pracovní skupiny, které se spoléhají na specializovaný software, jako jsou aplikace pro CAD a publikování.

Acrobat 7.0 Standard je ideální pro obchodní profesionály v organizacích všech velikostí, kde je klíčovým požadavkem schopnost efektivně najít, použít a spravovat zásadní informace – od e-mailů a webových stránek po soubory z každodenně používaných aplikací – aby se práce provedla včas a s dodržením rozpočtu. Acrobat Elements je produkt, dostupný pouze ve formě licencí, který umožní podnikům dostat levnou možnost vytváření Adobe PDF na každý osobní počítač, a tím zajistit bezpečnější distribuci dokumentů. Ohlášen byl i Adobe Reader 7.0, včetně veřejné beta verze pro operační systém Linux. Adobe Reader 7.0 je zdarma k dispozici zde. Acrobat 7.0 Professional bude dostupný za odhadovanou koncovou cenu 19 590 Kč. Upgrade z verzí Acrobat 4.0, 5.0 a 6.0 za odhadovanou cenu 6 620 Kč. Acrobat 7.0 Standard bude dostupný za odhadovanou cenu 12 230 Kč. Upgrade na verzi Standard za odhadovanou cenu 4 030 Kč. Informace o dostupnosti dalších jazykových verzí rodiny produktů Acrobat 7.0 a další podrobnosti o cenách, upgradech a podpoře jsou dostupné www.adobe.com/products/acrobat nebo na www.amsoft.cz.

 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.