facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 22. 3. 2005

Adastra vzrostla za rok 2004 o 40%

Adastra Corporation ohlásila finanční výsledky za kalendářní rok 2004. Dosáhla výnosů ve výši 387 milionů Kč, což představuje 40% nárůst oproti kalendářnímu roku 2003. 34% obratu přitom pochází ze zahraničních operací firmy, především z Kanady a Německa. Adastra dosahuje dlouhodobě dvouciferného růstu, průměrný meziroční růst firmy za posledních 5 let je 44 % a celkový růst za posledních 5 let (CAGR) činí celých 514%.

Významným faktorem růstu v roce 2004 byl úspěšný přechod firmy Adastra z dodavatele zaměřeného na Data Warehousing v poskytovatele komplexních softwarových řešení a služeb. Jedná se především o služby v oblasti vývoje a testování aplikací, datové integrace, analytického CRM a specializovaných řešení pro Konsolidaci klientských dat, Fraud Management nebo Anti-Money-Laundering. Firma zaznamenala růst také v oblastech svého původního zaměření – Data Warehousing, Data Mining a Business Intelligence, které bude Adastra i nadále intenzivně rozvíjet.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.