- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Adastra se stala partnerem společnosti Innovatrics
Mezinárodní konzultační společnost Adastra je od ledna implementačním partnerem firmy Innovatrics, která se již 15 let věnuje oblasti biometrických technologií zaměřených na identifikace a verifikace osob. Adastra bude řešení Innovatrics implementovat do své platformy pro digitální onboarding, díky čemuž dokáže uspokojit ty nejnáročnější požadavky v oblasti biometrických měření a bezpečnosti.


Pomocí digitálního onboardingu získávají zákazníci Adastry nové klienty „na dálku,“ tzn. že nový klient již nemusí osobně na pobočku kvůli ověření totožnosti při podpisu smlouvy. Vše vyřídí s mobilní aplikací, do níž vyfotí svůj občanský průkaz či jiný průkaz totožnosti a připojí svou selfie fotografii.
Součástí nabídky digitálního onboardingu od Adastry nyní budou i nástroje Innovatrics. Umí rozpoznat většinu dokladů totožnosti (včetně těch využívajících jiné písmo než latinku), identifikovat potřebné osobní údaje a automaticky je převádět do digitálních formulářů. V kombinaci s přesným rozpoznáváním obličeje zároveň verifikují totožnost zákazníků.
„Řešení firmy Innovatrics skvěle zapadá do naší nabídky pro digitální onboarding. Díky tomu, že umí pracovat s doklady z téměř celého světa a že její řešení vyhrávají soutěže v oblasti biometrie po celém světě, nám otevírá dveře na další zahraniční trhy,“ říká Jan Pacovský, expert na oblast digitálního onboardingu ve společnosti Adastra.
Digitální onboarding Adastra poprvé implementovala před čtyřmi lety v Asii, kde ho u klienta nyní používá přes 20 milionů lidí. Zákazníkovi přinesl o 50 % rychlejší vyplňování žádostí a třikrát efektivnější cross-sell. V České republice už ho využívají některé banky a finanční instituce, telekomunikační operátoři a dodavatelé elektřiny a plynu.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |