facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 9. 1. 2020 - Zdeněk Gric

Adastra se stala partnerem společnosti Innovatrics

Mezinárodní konzultační společnost Adastra je od ledna implementačním partnerem firmy Innovatrics, která se již 15 let věnuje oblasti biometrických technologií zaměřených na identifikace a verifikace osob. Adastra bude řešení Innovatrics implementovat do své platformy pro digitální onboarding, díky čemuž dokáže uspokojit ty nejnáročnější požadavky v oblasti biometrických měření a bezpečnosti.


Altair - konference

Pomocí digitálního onboardingu získávají zákazníci Adastry nové klienty „na dálku,“ tzn. že nový klient již nemusí osobně na pobočku kvůli ověření totožnosti při podpisu smlouvy. Vše vyřídí s mobilní aplikací, do níž vyfotí svůj občanský průkaz či jiný průkaz totožnosti a připojí svou selfie fotografii.

Součástí nabídky digitálního onboardingu od Adastry nyní budou i nástroje Innovatrics. Umí rozpoznat většinu dokladů totožnosti (včetně těch využívajících jiné písmo než latinku), identifikovat potřebné osobní údaje a automaticky je převádět do digitálních formulářů. V kombinaci s přesným rozpoznáváním obličeje zároveň verifikují totožnost zákazníků.

„Řešení firmy Innovatrics skvěle zapadá do naší nabídky pro digitální onboarding. Díky tomu, že umí pracovat s doklady z téměř celého světa a že její řešení vyhrávají soutěže v oblasti biometrie po celém světě, nám otevírá dveře na další zahraniční trhy,“ říká Jan Pacovský, expert na oblast digitálního onboardingu ve společnosti Adastra.

Digitální onboarding Adastra poprvé implementovala před čtyřmi lety v Asii, kde ho u klienta nyní používá přes 20 milionů lidí. Zákazníkovi přinesl o 50 % rychlejší vyplňování žádostí a třikrát efektivnější cross-sell. V České republice už ho využívají některé banky a finanční instituce, telekomunikační operátoři a dodavatelé elektřiny a plynu.


 
  

- Inzerce -

Pozvánka na webinář Infor pro potravinářské společnosti

Požadavky spotřebitelů na větší inovace a transparentnost produktů, stále se zvyšující tlaky na kvalitu a dodržování předpisů, těsnější marže, příležitosti pro nové prodejní kanály a dynamická pracovní síla, to jsou jen některé z faktorů, které posouvají dynamiku trhu až do bodu, kdy výrobci potravin a nápojů musí přijmout nový přístup ke svému podnikání.