Aktuality -> IT Business - 8. 12. 2005

Adastra prolomila hranici půl miliardy

Adastra Corporation dosáhla ve fiskálním roce 2005 (končícím 30. září 2005) výnosů ve výši 507,3 milionů Kč. To představuje 42% nárůst oproti fiskálnímu roku 2004. Služby s přidanou hodnotou, které jsou jádrem podnikání firmy, generují 98 % výnosů. Zahraniční operace firmy tvoří 35 % celkových výnosů.

Adastra zaznamenala růst ve své tradiční oblasti podnikání – služeb v oblasti Data Warehousingu a integrace dat. Kromě toho se jí úspěšně daří rozvíjet i nové oblasti, mezi které patří především služby v oblasti vývoje a testování softwarových aplikací nebo prodej specializovaných business-softwarových řešení (řešení Anti-Money Laundering, Fraud Management, řešení pro konsolidaci klientských dat Purity.360 a další). Celých 75 % výnosů realizuje Adastra u svých stávajících zákazníků. Mezi její nové klienty přibyly ve fiskálním roce 2005 například společnosti PPF, Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR, Czech Credit Bureau, Tatra banka Slovensko, T-Mobile Slovensko, Consumer Finance Holding Slovensko, RBC Royal Bank, TD Bank Financial Group či Telus Canada.

 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?