facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 13. 8. 2008

Adastra posílila divizi aplikačního vývoje

Společnost Adastra jmenovala Petra Navaru manažerem oddělení aplikačního vývoje. Ve své nové roli se ujímá odpovědnosti za strategii a rozvoj oblasti aplikačního vývoje v celofiremní strategii Adastry a celkový chod a růst efektivity svého oddělení. V úzké spolupráci s obchodním oddělením firmy se zaměří také na obchodní aktivity v oblasti aplikačního vývoje. Petr Navara (37) působí ve společnosti Adastra od roku 2006, naposledy jako projektový manažer aplikačního vývoje. Má rozsáhlé zkušenosti s řízením komplexních projektů v různých odvětvích včetně řízení velkých týmů. K jeho úspěšným aktivitám v Adastře patří vedení jednoho z nejsložitějších projektů aplikačního vývoje, projektu robustního primárního sázkového systému pro společnost Tipsport. Před příchodem do Adastry působil Petr například ve společnostech Delta Energy Systems, Exact Software ČR na pozicích projektového manažera a senior konzultanta či Anima Praha, kde začínal jako business konsultant. Během své praxe získal pokročilou znalost architektur softwarových řešení a dlouholeté zkušenosti s tvorbou softwarových řešení na zakázku. Petr Navara vystudoval ČVUT v Praze. Hovoří plynně anglicky, pasivně ovládá němčinu a ruštinu.



 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.