Aktuality -> IT společnost - 20. 10. 2008

Adastra ohlásila změny v managementu

Majitelé Adastry se soustředí na mezinárodní aktivity společnosti

Společnost Adastra stále častěji operuje v mezinárodním prostředí a tento trend chce v budoucnu ještě důrazněji naplňovat. To potvrzuje i rozhodnutí majitelů společnosti Adastra – Jana Červinky, Petra Jecha a Jana Mrázka – věnovat se globálním aktivitám skupiny podstatně více, než dosud, a omezit svou působnost v regionálních zastoupeních Adastry. Jan Červinka a Petr Jech předali k novému fiskálnímu roku (od 1. října 2008) své role v lokálním managementu Adastry Česká republika svým nástupcům. Post generální ředitelky Adastry ČR převzala Katarína Machková, dosavadní obchodní ředitelka firmy, která se na novou roli připravovala v těsné spolupráci s J. Červinkou. Pozici ředitele realizace Adastry ČR zastává Martin Mach, který dosud působil jako ředitel oddělení Data Warehousingu/Business Intelligence, jedné z nejsilnějších a nejpočetnějších částí české pobočky firmy.



Katarína Machková (49) je v roli generální ředitelky Adastry v České republice odpovědná za řízení této klíčové pobočky Adastry. Bude se i nadále věnovat rozvoji partnerských i obchodních vztahů, jelikož současně zastává pozici obchodní ředitelky firmy. K. Machková přišla do Adastry ze společnosti LogicaCMG, kde působila na mnoha významných manažerských postech, naposledy na pozici obchodní a marketingové ředitelky pro region střední a východní Evropy. V rámci své šestileté práce pro LogicuCMG se zaměřovala nejen na oblast telekomunikací, např. v pozici komerční ředitelky pro telekomunikační sektor, ale i na ostatní odvětví jako finance, energetika, utility či průmysl a služby. Před LogicouCMG pracovala K. Machková v předních českých a slovenských telekomunikačních společnostech, např. v Lucent Technologies jako Business Development Director pro mobilní operátory v ČR a na Slovensku. Ve společnosti EuroTel Bratislava působila déle než osm let a prošla celou řadou vedoucích funkcí. Nakonec patřila mezi členy top managementu společnosti. K. Machková vystudovala Slovenskou technickou univerzitu v Bratislavě, fakultu strojírenství, kde později získala i doktorský titul. Hovoří plynně anglicky.

Martin Mach (35) se jako ředitel realizace české Adastry zasadí o hladký průběh implementačních procesů u zákazníků Adastry a odborný růst businessově i technologicky orientovaných konzultantů firmy. M. Mach se v Adastře podílel na mnoha významných externích i interních projektech, stavěl přitom na svých rozsáhlých zkušenostech s řízením projektových a implementačních týmů. Během své profesní dráhy získal hluboké znalosti v oblasti návrhu a vývoje datových skladů, datových analýz a modelování i analýz firemních procesů, zejména v oblasti telekomunikací a zdravotnictví. Zabýval se rovněž rozvojem vybraných produktů společnosti Adastra (např. Adastra Campaign Management), při němž využil znalosti metodologií a metodik v oblasti vývoje softwaru a životního cyklu vývoje aplikací. Před příchodem do Adastry dlouhodobě působil ve společnosti Eurotel Praha, více než pět let jako vedoucí oddělení IT CRM, kde měl na starosti kompletní architekturu, návrh a vývoj datových skladů, Business Intelligence a CRM aplikací jako Fraud Detection System, Tariff Optimazer, Data Mining a dalších. Svou kariéru odstartoval ve své vlastní společnosti, kde vyvíjel informační systémy pro mikrobiologické a biochemické laboratoře a komunikační programy pro zdravotnické přístroje např. pro firmy Kodak či Boehringer Manheim. M. Mach je absolventem ČVUT, své vzdělání si kontinuálně prohluboval na mnoha odborných konferencích i jako účastník řady vzdělávacích programů.

 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.