Katarína Machková (49) je v roli generální ředitelky Adastry v České republice odpovědná za řízení této klíčové pobočky Adastry. Bude se i nadále věnovat rozvoji partnerských i obchodních vztahů, jelikož současně zastává pozici obchodní ředitelky firmy. K. Machková přišla do Adastry ze společnosti LogicaCMG, kde působila na mnoha významných manažerských postech, naposledy na pozici obchodní a marketingové ředitelky pro region střední a východní Evropy. V rámci své šestileté práce pro LogicuCMG se zaměřovala nejen na oblast telekomunikací, např. v pozici komerční ředitelky pro telekomunikační sektor, ale i na ostatní odvětví jako finance, energetika, utility či průmysl a služby. Před LogicouCMG pracovala K. Machková v předních českých a slovenských telekomunikačních společnostech, např. v Lucent Technologies jako Business Development Director pro mobilní operátory v ČR a na Slovensku. Ve společnosti EuroTel Bratislava působila déle než osm let a prošla celou řadou vedoucích funkcí. Nakonec patřila mezi členy top managementu společnosti. K. Machková vystudovala Slovenskou technickou univerzitu v Bratislavě, fakultu strojírenství, kde později získala i doktorský titul. Hovoří plynně anglicky. |
Martin Mach (35) se jako ředitel realizace české Adastry zasadí o hladký průběh implementačních procesů u zákazníků Adastry a odborný růst businessově i technologicky orientovaných konzultantů firmy. M. Mach se v Adastře podílel na mnoha významných externích i interních projektech, stavěl přitom na svých rozsáhlých zkušenostech s řízením projektových a implementačních týmů. Během své profesní dráhy získal hluboké znalosti v oblasti návrhu a vývoje datových skladů, datových analýz a modelování i analýz firemních procesů, zejména v oblasti telekomunikací a zdravotnictví. Zabýval se rovněž rozvojem vybraných produktů společnosti Adastra (např. Adastra Campaign Management), při němž využil znalosti metodologií a metodik v oblasti vývoje softwaru a životního cyklu vývoje aplikací. Před příchodem do Adastry dlouhodobě působil ve společnosti Eurotel Praha, více než pět let jako vedoucí oddělení IT CRM, kde měl na starosti kompletní architekturu, návrh a vývoj datových skladů, Business Intelligence a CRM aplikací jako Fraud Detection System, Tariff Optimazer, Data Mining a dalších. Svou kariéru odstartoval ve své vlastní společnosti, kde vyvíjel informační systémy pro mikrobiologické a biochemické laboratoře a komunikační programy pro zdravotnické přístroje např. pro firmy Kodak či Boehringer Manheim. M. Mach je absolventem ČVUT, své vzdělání si kontinuálně prohluboval na mnoha odborných konferencích i jako účastník řady vzdělávacích programů. |