facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 15. 11. 2012

Adastra jmenovala marketingového ředitele

Na pozici marketingového ředitele společnosti Adastra nastoupil Lubor Vokrouhlický (32). Bude zodpovědný za řízení marketingových aktivit Adastra Česká republika, Adastra Rusko a Adastra Business Consulting. Jeho cílem bude podpořit marketingovou komunikací značku Adastra a inovovat a rozšířit dosavadní marketingové a komunikační kanály. Lubor Vokrouhlický přináší do společnosti cenné zkušenosti z oblasti marketingu. Svou kariéru zahájil v agenturách PTAgency a OgilvyInteractive. Do Adastry přišel po téměř pěti letech působení ve společnosti IBM Czech Republic, kde zastával pozici Brand System and Advertising Leader a staral se o rozvoj značky. Lubor Vokrouhlický je ženatý a má jedno dítě. Ve volném čase se věnuje rodině, motorce, dobrému vínu a kvalitní kinematografii.



 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.