Aktuality -> IT Business - 8. 1. 2025

Adam Berdár byl jmenován novým obchodním ředitelem NTT DATA

Adam_Berdar_2_cr.jpgAdam Berdár byl od ledna 2025 jmenován novým obchodním ředitelem společnosti NTT Czech Republic, která je součástí skupiny NTT DATA a významným dodavatelem IT řešení a služeb.



Adam Berdár působí na různých obchodních pozicích ve skupině NTT DATA již více než 10 let. Krátce po nástupu do pozice obchodníka ve společnosti Dimension Data, která se později stala součástí skupiny NTT, začal vést malý tým juniorů, z kterého postupně vybudoval komerční obchodní oddělení s obratem přes 350 milionů korun.

„Adam je respektován svým týmem, má úžasný tah na bránu a během okamžiku dokáže navrhnout celou řadu cest, jak můžeme splnit přání našeho zákazníka, vyřešit jeho problém nebo posunout jeho podnikání na novou úroveň. Jeho flexibilita, odvaha i rychlost jsou přesně takové vlastnosti, jaké od ředitele našeho obchodu očekáváme,“ říká Zuzana Kocmaníková, generální ředitelka NTT DATA v České republice.

Svou obchodní kariéru začínal Adam Berdár před šestnácti lety jako sales manager v rádiu, poté vedl několik menších firem v Čechách i na Slovensku a od roku 2015 je jeho profesní cesta spojená se skupinou NTT, kde prošel mnoha manažerskými globálními školeními a certifikacemi.

„Práce v médiích, marketingu i obchodu mě naučila orientovat se na výsledky, ale také se dívat na problémy holisticky a snažit se hledat kreativní řešení. Baví mě nacházet neprošlapané cesty, i když to může být hodně náročné,“ dodává Adam Berdár, nový obchodní ředitel NTT DATA.

Adam Berdár (36) vystudoval Filosofickou fakultu Prešovské univerzity v Prešově. Je také absolventem programu Advanced Leadership Development na IE University of Madrid. Ve volném čase se věnuje bojovým sportům, cestování po světě a vysokohorské turistice.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.