facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 8. 1. 2025

Adam Berdár byl jmenován novým obchodním ředitelem NTT DATA

Adam_Berdar_2_cr.jpgAdam Berdár byl od ledna 2025 jmenován novým obchodním ředitelem společnosti NTT Czech Republic, která je součástí skupiny NTT DATA a významným dodavatelem IT řešení a služeb.



Adam Berdár působí na různých obchodních pozicích ve skupině NTT DATA již více než 10 let. Krátce po nástupu do pozice obchodníka ve společnosti Dimension Data, která se později stala součástí skupiny NTT, začal vést malý tým juniorů, z kterého postupně vybudoval komerční obchodní oddělení s obratem přes 350 milionů korun.

„Adam je respektován svým týmem, má úžasný tah na bránu a během okamžiku dokáže navrhnout celou řadu cest, jak můžeme splnit přání našeho zákazníka, vyřešit jeho problém nebo posunout jeho podnikání na novou úroveň. Jeho flexibilita, odvaha i rychlost jsou přesně takové vlastnosti, jaké od ředitele našeho obchodu očekáváme,“ říká Zuzana Kocmaníková, generální ředitelka NTT DATA v České republice.

Svou obchodní kariéru začínal Adam Berdár před šestnácti lety jako sales manager v rádiu, poté vedl několik menších firem v Čechách i na Slovensku a od roku 2015 je jeho profesní cesta spojená se skupinou NTT, kde prošel mnoha manažerskými globálními školeními a certifikacemi.

„Práce v médiích, marketingu i obchodu mě naučila orientovat se na výsledky, ale také se dívat na problémy holisticky a snažit se hledat kreativní řešení. Baví mě nacházet neprošlapané cesty, i když to může být hodně náročné,“ dodává Adam Berdár, nový obchodní ředitel NTT DATA.

Adam Berdár (36) vystudoval Filosofickou fakultu Prešovské univerzity v Prešově. Je také absolventem programu Advanced Leadership Development na IE University of Madrid. Ve volném čase se věnuje bojovým sportům, cestování po světě a vysokohorské turistice.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.