facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 15. 12. 2010

Adaffix zobrazí identitu neznámého volajícího

ZlatéStránky.cz pokračují v rozšiřování služeb v oblasti mobilních technologií a představují mobilní aplikaci Adaffix, která při příchozích hovorech zobrazí informaci o identitě neznámého volajícího. Aplikace dále umí nabídnout kontakty na alternativní firmy v případě, že uživatelem volaná společnost není dostupná. Hlavní výhodou, kterou aplikace přináší, je vyhledání identity volajícího v průběhu vyzvánění telefonu, pokud číslo není uloženo v telefonním seznamu uživatele. Stejně tak může být zobrazeno jméno neznámého volajícího spolu s datem a časem volání v případě zmeškaného hovoru. Pro vyhledávání identity volajících je využívána databáze ZlatýchStránek.cz a další veřejně dostupné zdroje.



Další atraktivní funkcí aplikace Adaffix je nabídka vyhledání alternativních kontaktů. V případě neúspěšného volání do firmy aplikace nabídne kontakty na konkurenční firmy v nejbližším okolí volané firmy. Funkci ocení uživatelé například při rezervaci restaurace, ubytování a dalších služeb.

 

Aplikace Adaffix je určená pro majitele telefonů s 3G připojením s operačním systémem Android, Blackberry, Symbian a Windows Mobile. Aplikace prozatím není dostupná pro iPhone. Aplikaci je možné zdarma stáhnout na stránkách www.addafix.cz a v příslušných app storech.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.