Aktuality -> Hardware - 3. 11. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Acer uvádí dokovací stanici pro chromebooky

Společnost Acer rozšířila svou řadu příslušenství pro chromebooky o dokovací stanici Acer Dock D501. Jde o zařízení, které zjednodušuje připojení více monitorů nebo periferních zařízení k chromebooku. Dokovací stanice prošla důkladným testováním a byla ověřena, že bude bez problémů fungovat se zařízeními se systémem Chrome OS. Nová dokovací stranice podporuje až tři externí monitory a nabízí konektivitu prostřednictvím šesti USB portů.



Přenosné počítače nabízejí pohodlí a přenosnost, ale některé úlohy vyžadují více prostoru na obrazovce. Někdy je pohodlnější používat myš než trackpad. Periferní zařízení nabízejí pracujícím profesionálům větší flexibilitu při skládání konfigurace, která jim vyhovuje. Mnozí využívají externí monitor, nebo rovnou dva, klávesnici a myš, možná také USB dongl nebo externí pevný disk pro zálohování dat či další zařízení. Dokovací stanice umožňuje všechna tato zařízení připojit prostřednictvím jediného konektoru USB-C, čímž udržuje pořádek na pracovním stole a snižuje počet kroků nutných k tomu, abyste v pondělí ráno mohli začít pracovat.

Acer Dock D501

Dokovací stanice Acer USB Type-C D501 (ADK020) zjednodušuje proces připojení až tří monitorů prostřednictvím portů DisplayPort a HDMI a je tak vynikající volbou pro uživatele, kteří potřebují více prostoru na obrazovce, než kolik umožňuje samotné zařízení. Šest portů USB (4× USB 3.1 Gen1 Type-A a 2× USB 3.1 Gen2 Type-A) pak nabízí flexibilitu pro připojení dalších periferních zařízení potřebných pro danou práci.

Dokovací stanice podporuje také USB-C Power Delivery pro nabíjení zařízení prostřednictvím konektoru USB-C a je vybavena gigabitovým ethernetem pro kabelové připojení k síti. Za zmínku stojí, že lze během připojení k zařízení se systémem Chrome OS firmware dokovací stanice aktualizovat, čímž je zajištěna maximální kompatibilita s dnešními periferiemi a možnost jejich používání i v budoucnu.


 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.