facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 23. 11. 2005

Acer boduje i na Slovensku

Údaje o trhu informačních technologií ukazují, že celkový prodej osobních počítačů v oblasti EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) ve třetím čtvrtletí 2005 zaznamenal průměrný nárůst 20,2 % ve srovnání se stejným obdobím roku 2004. V těchto podmínkách potvrdila společnost Acer třetí místo v oblasti EMEA v celkovém prodeji osobních počítačů a zaznamenala roční nárůst 47,4 %, což představuje více než dvojnásobek ve srovnání s výsledkem celého trhu.

V prodeji notebooků si společnost Acer dále upevnila vedoucí postavení v této oblasti. Dosáhla ročního nárůstu 52,3 % (v porovnání let 2005 a 2004). Udržela první místo v prodeji notebooků v oblasti EMEA a dále zvýšila svůj podíl na trhu, který ve třetím čtvrtletí 2005 činil 19,2 %. Společnost Acer ve Slovenské republice obsadila druhé místo v celkovém prodeji osobních počítačů s nárůstem 153% a navíc dosáhla meziročního nárůstu 156,5 % v prodeji notebooků, což přispělo k upevnění její pozice s podílem na trhu 34,2 %.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.