Aktuality -> IT Business - 3. 1. 2012

ABRA nabízí daňové poradenství

Společnost ABRA Software završuje kompletní nabídku správy firemních financí nově zavedenou službou Daňového poradenství. Navazuje tak na službu vedení firemního účetnictví a mezd. ABRA chce především využít přehledu v legislativě vycházejícího z podstaty produkování informačních a ekonomických systémů ABRA. Svým klientům nabízí nalezení optimální cesty daňového a účetního výkaznictví. Službu daňového poradenství nabízí v oblastech zdanění fyzických a právnických osob podle českých zákonů a mezinárodního zdanění pro české rezidenty. Služba zahrnuje: daň z příjmu fyzických i právnických osob, daň z přidané hodnoty (DPH), daň silniční, daň z převodu nemovitostí.



V rámci služby ABRA Software nabízí:

  • daňové konzultace,
  • daňové poradenství jako doplněk k účetnictví,
  • sestavení daňových přiznání,
  • zastupování před správcem daně a při kontrolách,
  • pomoc při správních žalobách z rozhodnutí finančních ředitelství,
  • odklad daně z příjmů o 3 měsíce,
  • plánování a optimalizace,
  • poradenství při fúzích

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.