Aktuality -> IT Business - 17. 4. 2014

Abra koupila českou společnost FlexiBee

Společnost FlexiBee vyvíjející a dodávající stejnojmenný cloudový ekonomický systém se stala 100% součástí skupiny Abra. Spojení podle Jaroslava Rasy, zakladatele Abry, přinese domácím i světovým zákazníkům přehledné podnikové informační systémy, dostupné přes internet z cloudu i off-line pro zařízení s operačními systémy Windows, Mac OS X, Linux, Android a iOS.



Podle Jaroslava Rasy, zakladatele Abry, stojí za akvizicí zájem spojit síly českých výrobců a uspět na světovém trhu. „Tvůrci FlexiBee do našeho týmu jednoznačně patří. Spojení mi dává smysl i lidsky, s kolegy z FlexiBee se výborně spolupracuje. Myslím, že to je v životě nesmírně důležité,” uvedl Rasa. Petr Ferschmann, jednatel FlexiBee, ho doplňuje: „Když přišli lidé z Abra Software s nápadem, abychom spojili své síly, dlouho jsme neváhali. Abra patří mezi největší české dodavatele podnikových informačních systémů a současně je v této oblasti také velkým inovátorem. Jejich cloudový primaERP je prodávaný do 80 zemí světa. Víme, že společně se nám podaří rychleji rozdmýchat prodeje FlexiBee a společnou expanzi na zahraniční trhy budeme tak moci zahájit téměř okamžitě."

 


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.