facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 17. 4. 2014

Abra koupila českou společnost FlexiBee

Společnost FlexiBee vyvíjející a dodávající stejnojmenný cloudový ekonomický systém se stala 100% součástí skupiny Abra. Spojení podle Jaroslava Rasy, zakladatele Abry, přinese domácím i světovým zákazníkům přehledné podnikové informační systémy, dostupné přes internet z cloudu i off-line pro zařízení s operačními systémy Windows, Mac OS X, Linux, Android a iOS.



Podle Jaroslava Rasy, zakladatele Abry, stojí za akvizicí zájem spojit síly českých výrobců a uspět na světovém trhu. „Tvůrci FlexiBee do našeho týmu jednoznačně patří. Spojení mi dává smysl i lidsky, s kolegy z FlexiBee se výborně spolupracuje. Myslím, že to je v životě nesmírně důležité,” uvedl Rasa. Petr Ferschmann, jednatel FlexiBee, ho doplňuje: „Když přišli lidé z Abra Software s nápadem, abychom spojili své síly, dlouho jsme neváhali. Abra patří mezi největší české dodavatele podnikových informačních systémů a současně je v této oblasti také velkým inovátorem. Jejich cloudový primaERP je prodávaný do 80 zemí světa. Víme, že společně se nám podaří rychleji rozdmýchat prodeje FlexiBee a společnou expanzi na zahraniční trhy budeme tak moci zahájit téměř okamžitě."

 


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.