- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Aastra uvede řadu Aastra 400
Novou technologii Unified Communications pro malé a střední podniky
Astra představí na veletrhu CeBIT novou platformu pro řešení Unified Communications (UC) pro malé a střední podniky (SMB). Jedná se o novou řadu Aastra 400, komunikační řešení pro podniky, které chtějí do svého komunikačního systému kromě telefonie integrovat také další služby jako e-mail, chatování, video a informace o přítomnosti. Při vývoji nového produktu postaveného na platformě UC byl kladen důraz především na mobilitu. Řada Aastra 400 se skládá ze tří komunikačních serverů: Aastra 415 (maximálně 12 účastníků), Aastra 430 (maximálně 50 účastníků) a Aastra 470 (maximálně 400, v síti až 600 účastníků). Plánované zahájení prodeje pro Českou republiku bylo stanoveno na podzim tohoto roku.


Vlajkovou lodí nové řady produktů je Aastra 470. V jediném zařízení integruje telefonní server, Media Gateways a zabudovaný aplikační server. Aastra 470 tak mimo jiné umožňuje integraci komunikačních služeb, jako je volání, e-mail, chat, video, podpora spolupráce, informace o přítomnosti a CTI (Computer Telephony Integration). Díky předinstalovanému aplikačnímu serveru Windows Server 2008 řešení významně zjednodušuje konfiguraci jednotlivých služeb. Jednotné řízení jak telefonního, tak i aplikačního serveru eliminuje problémy a chyby.
Řešení Aastra 470 lze jednoduše obsluhovat a kontrolovat s pomocí integrovaného displeje. Řešení Aastra 415 a Aastra 430 jsou menšími verzemi Aastra 470, které mají přednastavené nejrůznější funkce. Jednou z nich je například E-Voicemail, která nabízí možnost zasílání hlasových zpráv prostřednictvím e-mailu. Oba systémy jsou modulární, a proto je lze snadno rozšiřovat. Kompletní řadu produktů Aastra 400 je možno zabudovat do 19palcové skříně, Aastra 415 a Aastra 430 jsou navíc k dispozici i v nástěnné verzi.
Řada řady Aastra 400 má k dispozici plnou škálu funkcí mobility. Lze k ní připojit DECT telefony jak na bázi TDM, tak na bázi SIP. Pro podporu zaměstnanců pracujících často mimo společnost nabízí Aastra 400 profesionální řešení postavené na konvergenci fixních a mobilních sítí (Fixed Mobile Convergence – FMC). Prostřednictvím mobilního klienta Aastra je možné integrovat mobilní telefon do podnikového komunikačního systému a díky tomu získává všechny obvyklé systémové funkce.
Řešení řady Aastra 400 poskytuje rozhraní k otevřenému standardnímu protokolu KNX, díky kterému jej lze integrovat do automatizovaného systému budov. Bez ohledu na to, zda se jedná o regulaci klimatu, tlumení osvětlení, otevírání dveří či ovládání žaluzií, všechny systémy budovy lze pohodlně obsluhovat ze stolního telefonu, telefonu DECT nebo dokonce z mobilního telefonu.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |