facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 15. 2. 2011

Aastra uvede řadu Aastra 400

Novou technologii Unified Communications pro malé a střední podniky

Astra představí na veletrhu CeBIT novou platformu pro řešení Unified Communications (UC) pro malé a střední podniky (SMB). Jedná se o novou řadu Aastra 400, komunikační řešení pro podniky, které chtějí do svého komunikačního systému kromě telefonie integrovat také další služby jako e-mail, chatování, video a informace o přítomnosti. Při vývoji nového produktu postaveného na platformě UC byl kladen důraz především na mobilitu. Řada Aastra 400 se skládá ze tří komunikačních serverů: Aastra 415 (maximálně 12 účastníků), Aastra 430 (maximálně 50 účastníků) a Aastra 470 (maximálně 400, v síti až 600 účastníků). Plánované zahájení prodeje pro Českou republiku bylo stanoveno na podzim tohoto roku.



Vlajkovou lodí nové řady produktů je Aastra 470. V jediném zařízení integruje telefonní server, Media Gateways a zabudovaný aplikační server. Aastra 470 tak mimo jiné umožňuje integraci komunikačních služeb, jako je volání, e-mail, chat, video, podpora spolupráce, informace o přítomnosti a CTI (Computer Telephony Integration). Díky předinstalovanému aplikačnímu serveru Windows Server 2008 řešení významně zjednodušuje konfiguraci jednotlivých služeb. Jednotné řízení jak telefonního, tak i aplikačního serveru eliminuje problémy a chyby.

 

Řešení Aastra 470 lze jednoduše obsluhovat a kontrolovat s pomocí integrovaného displeje. Řešení Aastra 415 a Aastra 430 jsou menšími verzemi Aastra 470, které mají přednastavené nejrůznější funkce. Jednou z nich je například E-Voicemail, která nabízí možnost zasílání hlasových zpráv prostřednictvím e-mailu. Oba systémy jsou modulární, a proto je lze snadno rozšiřovat. Kompletní řadu produktů Aastra 400 je možno zabudovat do 19palcové skříně, Aastra 415 a Aastra 430 jsou navíc k dispozici i v nástěnné verzi.

 

Řada řady Aastra 400 má k dispozici plnou škálu funkcí mobility. Lze k ní připojit DECT telefony jak na bázi TDM, tak na bázi SIP. Pro podporu zaměstnanců pracujících často mimo společnost nabízí Aastra 400 profesionální řešení postavené na konvergenci fixních a mobilních sítí (Fixed Mobile Convergence – FMC). Prostřednictvím mobilního klienta Aastra je možné integrovat mobilní telefon do podnikového komunikačního systému a díky tomu získává všechny obvyklé systémové funkce.

 

Řešení řady Aastra 400 poskytuje rozhraní k otevřenému standardnímu protokolu KNX, díky kterému jej lze integrovat do automatizovaného systému budov. Bez ohledu na to, zda se jedná o regulaci klimatu, tlumení osvětlení, otevírání dveří či ovládání žaluzií, všechny systémy budovy lze pohodlně obsluhovat ze stolního telefonu, telefonu DECT nebo dokonce z mobilního telefonu.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.