facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 18. 4. 2011

Aastra představila Aastra Mobile Client 2.0

Společnost ohlásila řešení Aastra Mobile Client ve verzi 2.0. Nejnovější verze přináší podnikům všech velikostí výhody konvergence fixních a mobilních sítí (FMC). Vedle uživatelsky přívětivého mobilního rozhraní nabízí Aastra Mobile Client při používání mobilního přístroje výhody stolního telefonu prostřednictvím snadné integrace s podnikovou komunikační platformou. Mobilní klient obsahuje všechny základní funkce jako například podržení/přesměrování hovoru, konferenční hovory a vytáčení telefonních linek aj.



V oblasti přínosů konvergence fixních a mobilních sítí se Aastra soustřeďuje nejen na zvyšování komfortu uživatele, ale také se zabývá potřebami podniků řídit a omezovat náklady. Podniky využívající řešení Aastra Mobile Client mají nižší poplatky za mobilní hovory díky integrovaným funkcím „Mobile Least Cost Routing“ pro směrování hovorů nejlevnější cestou.

 

Aastra Mobile Client může být do mobilních přístrojů snadno instalován prostřednictvím SMS nebo stažením souboru přes Over The Air za pomocí jednoduché aktivace. Vzhledem k tomu, že je řešení Aastra Mobile Client založeno na licenčním modelu, mohou jej firmy instalovat dle aktuální potřeby, například pro malou skupinu mobilních uživatelů či pro celé portfolio podnikových mobilních telefonů ve společnostech všech velikostí a ze všech vertikálních sektorů vyžadující mobilitu za hranicemi podniku (doprava, utility atp…).

 

Aastra Mobile Client podporuje širokou škálu mobilních a chytrých telefonů populárních mezi firemními uživateli: Symbian S60 ve 3. a 5. vydání (včetně modelů LG, Nokia, Samsung a Sony Ericsson), BlackBerry RIM 4.5, 4.6, 4.7 a 5.0, iPhone a Android. Řešení je již nyní k dispozici u call manažerů Aastra pro SMB a velké podniky.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.