facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 18. 4. 2011

Aastra představila Aastra Mobile Client 2.0

Společnost ohlásila řešení Aastra Mobile Client ve verzi 2.0. Nejnovější verze přináší podnikům všech velikostí výhody konvergence fixních a mobilních sítí (FMC). Vedle uživatelsky přívětivého mobilního rozhraní nabízí Aastra Mobile Client při používání mobilního přístroje výhody stolního telefonu prostřednictvím snadné integrace s podnikovou komunikační platformou. Mobilní klient obsahuje všechny základní funkce jako například podržení/přesměrování hovoru, konferenční hovory a vytáčení telefonních linek aj.



V oblasti přínosů konvergence fixních a mobilních sítí se Aastra soustřeďuje nejen na zvyšování komfortu uživatele, ale také se zabývá potřebami podniků řídit a omezovat náklady. Podniky využívající řešení Aastra Mobile Client mají nižší poplatky za mobilní hovory díky integrovaným funkcím „Mobile Least Cost Routing“ pro směrování hovorů nejlevnější cestou.

 

Aastra Mobile Client může být do mobilních přístrojů snadno instalován prostřednictvím SMS nebo stažením souboru přes Over The Air za pomocí jednoduché aktivace. Vzhledem k tomu, že je řešení Aastra Mobile Client založeno na licenčním modelu, mohou jej firmy instalovat dle aktuální potřeby, například pro malou skupinu mobilních uživatelů či pro celé portfolio podnikových mobilních telefonů ve společnostech všech velikostí a ze všech vertikálních sektorů vyžadující mobilitu za hranicemi podniku (doprava, utility atp…).

 

Aastra Mobile Client podporuje širokou škálu mobilních a chytrých telefonů populárních mezi firemními uživateli: Symbian S60 ve 3. a 5. vydání (včetně modelů LG, Nokia, Samsung a Sony Ericsson), BlackBerry RIM 4.5, 4.6, 4.7 a 5.0, iPhone a Android. Řešení je již nyní k dispozici u call manažerů Aastra pro SMB a velké podniky.


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.