Aktuality -> Komunikace a sítě - 14. 3. 2013

Tesco nabídne služby virtuálního operátora

Vedení společností Tesco a Telefónica oznamují vznik společného projektu, jehož cílem je uvedení virtuálního operátora Tesco Mobile na český trh. Nový plnohodnotný virtuální operátor, který začne své služby nabízet v průběhu letošního léta, chce posílit konkurenční prostředí a rozšířit stávající nabídku mobilních služeb na českém trhu. Joint venture bude těžit ze zkušeností z jiných zemí, kde Tesco a O2 spolupracují. Tesco Mobile bude nezávislým virtuálním operátorem a již provádí zákonem předepsané kroky k zisku licence od Českého telekomunikačního úřadu.



 
  

- PR -

Jak digitální transformace proměnila řízení výroby

v jedné z největších strojírenských firem na severní Moravě?


Když se v roce 2019 vedení společnosti OSTROJ a.s. rozhodovalo o modernizaci svého podnikových informačního systému, šlo o krok, který měl dalekosáhlý dopad. Firma s více než sedmdesátiletou tradicí patří mezi klíčové výrobce důlních strojů, dopravníkových systémů, speciálních bednění a dalších komplexních strojírenských výrobků. Za touto rozmanitostí se však skrývala i výzva – jak efektivně řídit výrobu a logistiku napříč několika divizemi a stovkami zaměstnanců.

  

- PR -

AI s úsudkem

Nová generace umělé inteligence nejen pro finanční svět


Představte si umělou inteligenci, která nejen přesně předpovídá, ale zároveň rozumí tomu, nakolik si svou predikcí může být jistá. Právě tato schopnost odlišuje bayesovskou AI od běžných algoritmů, které často fungují jako sebevědomé „černé skříňky“ bez hlubšího kontextu. Bayesovská AI napodobuje lidský úsudek – průběžně se učí z nových dat, přizpůsobuje své závěry, reflektuje změny prostředí a chápe hranice vlastních znalostí. V oblastech, kde je práce s nejistotou zásadní, představuje tato schopnost výraznou konkurenční výhodu.