facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 12. 6. 2013

Do obchodu Symantecu přicházejí nové posily

Se začátkem nového fiskálního roku nastoupil do zastoupení společnosti Symantec na obchodní pozici pro oblast „Commercial“ Luděk Vyhnalík (1961). Jako TAR (Territory Account Manager) bude mít na starosti klíčové zákazníky z části Prahy, východních Čech a z Moravy. Luděk Vyhnalík přichází ze společnosti IBM, kde od roku 1998 působil na různých obchodních pozicích svázaných s prodejem software řešení. V posledních letech měl na starost v rámci IBM Software Group zejména partnerský prodej. Je absolventem Fakulty jaderné a fyzikálně inženýrské ČVUT a navazujícího postgraduální studia na České akademii věd. Luděk je ženatý, má dvě dcery. Ve svém volnu se aktivně věnuje sportu - jízdě na kole a volejbalu.



Do divize „Consumer“ nastupuje Michal Kováč (1978) na pozici „Channel Sales“. Jako interní obchodník bude mít na starosti prodej všech produktů Norton do partnerské sítě prodejců i velkoobchodů s výpočetní technikou a elektronikou pro Českou republiku i Slovensko. Michal má obchodní zkušenosti ze společnosti Oracle, kde byl zodpovědný za klíčové zákazníky z oblasti veřejné správy, financí a telekomunikací. Pracoval také jako analytik technické podpory pro společnost Sony a jako obchodník ve společnostech Tranzeo, Dell a AT Computers. Studoval na Universitě Mateje Bela na Slovensku, kde absolvoval inženýrské studium ekonomické fakulty, obor Management a Marketing. Michal je ženatý, volný čas věnuje cestování, turistice a trekkingu.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.