Aktuality -> Komunikace a sítě - 25. 2. 2013

Nokia rozšířila portfolio Windows Phone 8 telefonů

Nokia na Mobile World Congress oznámila rozšiření portfolia Windows Phone 8 telefonů o modely Lumia 720 a Nokia Lumia 520. Nokia Lumia 720 přichází s vysoce výkonným fotoaparátem ve střední cenové třídě. Optika od Carl Zeiss s vysokou světelností f/1,9 je navržena tak, aby dokázala pořizovat zářivé a jasné snímky ve dne i v noci. Širokoúhlá přední kamera s HD kvalitou zase usnadňuje pořizování snímků s přáteli a zpříjemňuje videotelefonování. Telefon je vybaven nejnovějšími high-endovými aplikacemi Nokia, včetně Nokia Hudba, lokalizačních nástrojů HERE a možnosti rozšířit jej pomocí přídavného krytu o funkci bezdrátového nabíjení. Nokia Lumia 720 bude na trhu dostupná v pěti barvách.



Nokia Lumia 520 je cenově nejdostupnějším chytrým telefonem s Windows Phone 8 značky Nokia. Telefon přináší funkce, které se obvykle nacházejí jen u high-endových přístrojů jako je Nokia Lumia 920, který nabízí identický fotoaparát, Nokia Hudba pro bezplatný přímý a dokonce i off-line přístup k hudbě a lokalizační nástroje HERE. Čtyřpalcový vysoce citlivý displej přináší rychlou a plynulou odezvu. Nokia Lumia 520 bude dostupná v pěti barvách.

 
  

- PR -

MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení

Získat stavební povolení v České republice znamená projít řadou kroků, jejichž součástí je i vyjádření správců dopravní a technické infrastruktury k existenci jejich sítí na území plánované stavby. Tento proces je pro stavebníky často složitý, časově náročný a administrativně zatěžující. Již více než 15 let zde ale existuje digitální nástroj, který tento krok výrazně usnadňuje – služba MawisUtility.

  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.