facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 14. 5. 2013

Monitor Philips 231P4UPES se třemi USB porty

Společnost MMD - Monitors & Displays Czech Republic uvedla na trh nový profesionální monitor Philips s označením 231P4UPES. Monitor je vybaven třemi USB porty (2x USB 3.0 pro rychlý přenos dat a 1x USB 2.0). Kromě připojení hardwarových zařízení umožňuje monitor prostřednictvím USB 3.0 také přenos video signálu a připojení na internet přes integrovaný Ethernet port. Monitor je ideálním řešením pro sdílená pracoviště, týmové schůzky nebo video konference, kdy využijete zejména zabudované reproduktory.



Uživatelům notebooků s malou obrazovkou monitor umožňuje pohodlně sledovat obsah na prostorném displeji. Vysoký kontrast obrazu a široké pozorovací úhly jsou zase ideální pro týmovou práci. Monitor je vybaven také výškově nastavitelným stojanem s funkcí Pivot pro optimální nastavení polohy.

 

Nový monitor Philips byl vybaven celou řadou inteligentních funkcí, které pomáhají snížit spotřebu energie. Proto monitor odpovídá standardům certifikace EPEAT Gold a TCO 6.0. Displej je dále vybaven technologií PowerSensor, která automaticky tlumí jas monitoru v okamžiku, kdy u něj uživatel nesedí.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.