facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 26. 4. 2013

Konvertibilní Lenovo ThinkPad Helix míří na český trh

Prémiové konvertibilní zařízení řady Think s otočným a odnímatelným displejem ThinkPad Helix, které společnost Lenovo představila na letošním mezinárodním veletrhu spotřební elektroniky (CES), bude brzy k dispozici i na našem trhu. Konvertibilní novinka ThinkPad Helix disponuje „Rip and Flip“ displejem, který uživatelům umožňuje využít zařízení nejen jako ultrabook, ale i jako plně výkonný tablet. Displej lze totiž od základny zcela oddělit, čímž se Helix stane plnohodnotným funkčním tabletem s procesorem Intel Core 3. generace s vPro a váhou pouhých 835 gramů. Displej Ultrabooku Helix je možné poté otočit o 180°, připojit zpět k základně a použít v režimu stojanu pro firemní prezentace nebo po sklopení displeje jako tablet při současném připojení základny pro lepší konektivitu.



ThinkPad Helix je postavený na operačním systému Windows 8. Díky 11,6palcovému Full HD IPS displeji s vysokým rozlišením 1080p, který je chráněný odolným sklem Gorilla Glass, poskytuje svým uživatelům velmi kvalitní obraz v téměř jakémkoliv prostředí. Vydrží pracovat až 10 hodin na baterii bez připojení k elektrické síti, a to v jakémkoliv ze čtyř možných režimů. Snadné ovládání zajišťuje mimo jiné přesné elektronické pero, které je součástí zařízení.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.