facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 20. 3. 2013

IGNUM nabízí sedmidenní zálohu webhostingu zdarma

V rámci rozšiřování a zkvalitňování služeb představuje komodizovaná divize společnosti IGNUM inovovanou webhostingovou službu obnovení ze zálohy. Ke každému webhostingu, který je zaregistrován na IGNUM.CZ, přidává společnost sedmidenní zálohu, a to zcela zdarma. Tato služba zákazníkům umožňuje bez jakýchkoli poplatků obnovit veškerý obsah webu, databází a emailů až týden zpětně od doby, kdy zákazník o obnovení zažádá. O obnovení dat mohou zákazníci požádat prostřednictvím oddělení technické podpory nebo kontaktovat nonstop zelenou linku. Zálohy se provádí každý den o půlnoci a uchovávají po dobu dvou měsíců – a to i v případě, kdy jsou webhostingy již smazány.



Zákazníci mají možnost získat obnovení svého webhostingu dva měsíce zpětně od data smazání. Tato služba je zpoplatněna dle standardního ceníku částkou v závislosti na datu a druhu služby. Stejnou možnost nabízí IGNUM i v případě, kdy je webhosting evidován jako smazaný. V těchto případech IGNUM umožňuje zákazníkům dodatečné obnovení dat nebo opětovné prodloužení webhostingu.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.