facebook LinkedIN LinkedIN - follow

GTS Czech představuje virtuální ústřednu

GTS Czech (GTS) uvádí na trh nový produkt Virtuální ústředna. Bude nabízen samostatně i jako součást kombinovaného telekomunikačního řešení zahrnujícího pevné a mobilní služby, které GTS spustí v nejbližší době. Virtuální řešení představuje efektivnější a komfortnější alternativu ke klasické pobočkové ústředně. K jeho výhodám patří především úspora nákladů, široké spektrum koncových zařízení a větší rozsah služeb. V rámci řešení Virtuální ústředna lze využívat klasické i specializované funkce, jako jsou konferenční a video hovory, spojovatelka, hlasový automat a skupiny pro převzetí hovorů. Samozřejmostí je možnost využití širokého spektra koncových zařízení. Nabízí rovněž rozšiřující možnosti pro větší efektivitu práce, jako například webové rozhraní pro individuální přizpůsobení služeb.



 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.