GTS Czech představuje virtuální ústřednu

GTS Czech (GTS) uvádí na trh nový produkt Virtuální ústředna. Bude nabízen samostatně i jako součást kombinovaného telekomunikačního řešení zahrnujícího pevné a mobilní služby, které GTS spustí v nejbližší době. Virtuální řešení představuje efektivnější a komfortnější alternativu ke klasické pobočkové ústředně. K jeho výhodám patří především úspora nákladů, široké spektrum koncových zařízení a větší rozsah služeb. V rámci řešení Virtuální ústředna lze využívat klasické i specializované funkce, jako jsou konferenční a video hovory, spojovatelka, hlasový automat a skupiny pro převzetí hovorů. Samozřejmostí je možnost využití širokého spektra koncových zařízení. Nabízí rovněž rozšiřující možnosti pro větší efektivitu práce, jako například webové rozhraní pro individuální přizpůsobení služeb.



 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.