Aktuality -> IT společnost - 30. 4. 2013

Datasys posílil obchodní tým

Společnost Datasys jmenovala Romana Kamarýta novým manažerem pro rozvoj obchodu. Roman Kamarýt si přináší bohaté zkušenosti s řízením a rozvojem obchodu, realizací rozsáhlých projektů a aktivním působením v oblasti státní správy a e-Governmentu. V Datasysu bude jeho úkolem rozvoj obchodních aktivit společnosti právě v těchto oblastech. Roman přichází ze společnosti NESS Czech (dříve APP), kde dlouhá léta vedle řízení klíčových projektů zodpovídal z pozice viceprezidenta i za tvorbu dlouhodobé strategie, úspěšný obchodní rozvoj a profitabilitu. Absolvent matematicko-fyzikální fakulty Karlovy univerzity má bohaté zkušenosti v oblasti IT, telekomunikací, energetiky a centrální státní správy. V oblasti státní správy aktivně působí již 16 let, primárně v získání, řízení a rozvoji strategických projektů, např. ISKN ČÚZK, RUIAN nebo ROS. Od roku 2011 je členem Řídícího výboru pro informační společnost ICT UNIE, aktuálně vede také pracovní skupinu „eGovernment 2014+“.



 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.