Aktuality -> IT společnost - 10. 5. 2006

9. odborná konference KARAT OPEN 2006

KaratOpen619.jpgVe čtvrtek 27. dubna se v kongresovém centru hotelu Step v Praze uskutečnil 9. ročník odborné konference KARAT Open. Cílem konference bylo představit nejauktuálnější trendy v oblasti IT a informačních systémů v ČR, prezentovat komplexní informační systém KARAT, určený pro řízení středních a velkých společností podnikajících v oblasti výroby, obchodu nebo služeb. Marketingová image komunikace přizpůsobivosti IS KARAT potřebám klienta, reprezentované motivem chameleona a intenzivní přímé oslovení potenciálních klientů přitáhlo pozornost řady zájemců.

Odborné konference se zúčastnilo 122 zájemců z řad manažerů, uživatelů a IT odborníků. Dle hodnocení účastníků konference byla akce zajímavá, přinesla nové informace, podněty a rovněž praktické zkušenosti ze samotné implementace IS KARAT v rámci případové studie společnosti Adler, odhalující kritické body implementace z pohledu klienta.

 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.