Aktuality -> IT společnost - 6. 3. 2006

7. ročník konference Cisci Expo

V letošním roce se konference Cisco Expo 2006 bude konat ve dnech 26. – 27. dubna 2006 v komplexu Village Cinemas Anděl v Praze. Letošní, již 7. ročník konference volně navazuje na předchozí úspěšné ročníky. Konference je určena všem odborníkům z oblasti informačních technologií, ze všech oborů podnikání, veřejné správy a samosprávy, škol, ale také všem vedoucím pracovníkům z oblasti obchodu, řízení podniku a marketingu.

Registrovaní účastníci konference si mohou jako v předchozích letech sestavit vlastní program výběrem z více než 40 přednášek, které budou prezentovány nejen odborníky společnosti Cisco Systems. Přednášky letos budou rozděleny do několika tematických okruhů - řešení a technologie pro poskytovatele služeb, nejnovější trendy v podnikové komunikační infrastruktuře, technologické přednášky (zaměřené na bezpečnost, IP telefonii, multimediální kontaktní centra, technologie pro datová centra atd.) a doprovodné přednášky (zaměřené na sdílení zkušeností s budováním a provozováním komunikační infrastruktury poskytovatelů služeb, ve státní správě a samosprávě a v podnikové sféře). Zájemci o účast na konferenci mohou získat podrobné informace o programu a zaregistrovat se na www.ciscoexpo.cz.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.