- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
43 soutěžních týmů projektu Nakopni Prahu se sejde na online konferenci
Organizátoři pražského inovačního maratonu #NakopniPrahu vybrali z celkových 55 přihlášených týmů 43 nejlepších a přizvali je do soutěže. Vybrané týmy nejen mladých inovátorů se sejdou v pátek 12. února na virtuálním programu „Nalejvárna“. Tady se detailně seznámí s letošními výzvami, průběhem inovačního maratonu a s mentory.

Druhý ročník Pražského inovačního maratonu spustil primátor hl. města Prahy Zdeněk Hřib v polovině prosince. Cílem soutěže je vymyslet a rozvinout projekty, které pomocí technologií nebo inovativních řešení zlepší život Pražanů, a současně se můžou rychle realizovat. Za pomoci mentorů by měli soutěžící během čtyř měsíců vymyslet a v detailu rozpracovat návrh na řešení v rámci jedné ze zadaných oblastí. Vítězná řešení získají finanční podporu v celkové výši 100 000 Kč a pomoc s realizací vzniklého nápadu, včetně další finanční podpory.
Celkem se do projektu přihlásilo 55 soutěžících týmů, ze kterých organizátoři vybrali 43 nejlepších. Dvou- až pětičlenné týmy se sejdou tento pátek na „Nalejvárně“, kde se detailně seznámí s výzvami a průběhem letošního ročníku. Letos se vzhledem k pandemické situaci setkání uskuteční virtuálně, prostřednictvím online akce přístupné na stránkách www.nakopniprahu.cz. Do akce se také zapojilo celkem 35 odborníků z různých oblastní městské správy, univerzit, městského plánování, ale i komerční sféry, kteří budou s účastníky projekty konzultovat.
„Považuju za skvělý signál, že akce zaujala ve srovnání s prvním ročníkem ještě víc nejen mladých lidí ze širokého spektra oborů, kterým zaleží na kvalitě života v naší metropoli. Těší mě, že chtějí město zlepšovat,“ říká primátor hl. m. Prahy Zdeněk Hřib. A dodává: „Přihlásil se skutečně vysoký počet kvalitních týmů. Vzhledem k tomu, že se akce kvůli pandemii koná v online prostředí, řekli jsme si, že se zařídíme podle hesla: všechno zlé je k něčemu dobré. Protože nejsme omezeni místem, přizvali jsme letos do soutěže téměř dvojnásobný počet účastníků.“
Matej Šandor, místopředseda představenstva městské společnosti Operátor ICT dodává: „OICT usiluje o neustálý rozvoj, lepší kvalitu života obyvatel Prahy a efektivní využívání dat i energií. To vše pomocí těch nejmodernějších nástrojů a technologií. To je i společný cíl, který nás pojí s přihlášenými, měnit metropoli tak, aby se stávala co nejpříjemnějším místem pro život.“
Nalejvárna Pražského informačního maratonu se koná v pátek 12. února 2021 od 9:30 na www.nakopniprahu.cz.
Vybrané týmy představí své nápady 9. dubna na semifinále. Poté budou za pomoci mentorů a odborníků pracovat na prototypu řešení, které odprezentují během května nebo června při slavnostním finále. Vítězná řešení získají finanční podporu v celkové výši 100 000 Kč a pomoc s realizací vzniklého nápadu.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
| 10.12. | Webinář: Marketing v Odoo: Vše na jednom místě |
| 12.2. | Kontejnery v praxi 2026 |
| 26.2. | IT ve zdravotnictví 2026 |
Formulář pro přidání akce










