Aktuality -> Komunikace a sítě - 12. 9. 2005

3G je již běžnou součástí mobilů vyšší střední třídy

Nokia_N70.jpgSpolečnost Nokia reaguje na nástup mobilních sítí třetí generace na český trh rozšířením nabídky telefonů, které plně využívají potenciál 3G. Nokia dnes již vnímá podporu sítí třetí generace jako běžnou součást mobilních telefonů vyšší střední třídy a na základě četných zkušeností z mnoha evropských zemí očekává zvýšený zájem o telefony třetí generace i ze strany českých spotřebitelů. Nové mobilní přístroje, které přicházejí na náš trh, umožňují plné využití služeb fungujících v sítích třetí generace, jako jsou videohovory, rychlý internet, lepší práce s emaily, nebo stahování hudebních souborů. Díky 3G můžete na displeji svého telefonu například sledovat živě i některé televizní programy.

Jedním z nových telefonů podporujících 3G je Nokia N70, který bude na trhu už na podzim letošního roku. Tento funkčně nabitý přístroj bude podporovat rychlé datové přenosy, „video call“, „video streaming“, „video sharing“, ale bude mít také např. vestavěný přehrávač hudby, 2Mpix fotoaparát a kvalitní nahrávání videa – jde tedy o plně univerzální multimediální 3G přístroj. Mobilní telefony s podporou sítí třetí generace však pro české uživatele nejsou žádnou novinkou. Již od prosince 2004 je na našem trhu v prodeji Nokia 6630, která nabízí podporu 3G a dnes představuje nejrozšířenější 3G terminál u nás.

 
  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.