facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 31. 1. 2006

3Com zvyšuje spolehlivost IP komunikace

Společnost 3Com Corporation rozšířila svou nabídku produktů o novou integrovanou komunikační platformu nesoucí označení V6000, která opětovně zvyšuje spolehlivosti, funkcionalitu a usnadňuje správu zejména IP telefonie (VoIP), ale i dalších zařízení komunikujících prostřednictvím protokolu IP. Celý koncept vychází z předpokladu o nutném zajištění nepřetržitého provozu IP telefonních systémů, elektronické pošty a dalších zařízení nutných pro komunikaci s klienty a dodavateli.

Nová komunikační platforma V6000 je založena na modulu VCX IP telefonie společnosti 3Com a dále na konvergentních aplikacích, jenž byly speciálně navrženy tak, aby dokázaly fungovat i v mimořádných podmínkách. Systém V6000 je navržen tak, aby v případě, že spadne spojení WAN mezi dvěma filiálkami, IP telefonie a aplikace pro posílání textových zpráv běžících na této platformě mohly pracovat zcela nezávisle na cetrálním řídícím systému. Pokud je WAN ve funkčním provozu, modul VCX automaticky přepne na běžnou síťovou komunikaci. Avšak i v případě, kdy dojde k výpadku lokálního serveru systému V6000 se veškeré IP telefony 3Com dokážou automaticky přesměrovat na centrální VCX server pro udržení komunikace v krizových situacích.

 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.