facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 20. 7. 2005

3Com oznamuje výsledky za čtvrté fiskální čtvrtletí

Společnost 3Com Corporation oznámila finanční výsledky za čtvrté čtvrtletí fiskálního roku 2005, které skončilo 3. června 2005. Společnost zaznamenala tržby 177 miliónů dolarů Její hrubý zisk je 62 milióny dolarů, což představuje 35 procent tržeb. Provozní výdaje byly 125 miliónů dolarů, což zahrnuje náklady na restrukturalizaci ve výši 8 miliónů a 4 milióny v amortizaci. To má za následek čistou ztrátu 58 miliónů dolarů, neboli 0,15 dolaru na akcii.

Pro srovnání ve třetím čtvrtletí fiskálního roku 2005 zaznamenala společnost čistou ztrátu 53 miliónů dolarů neboli 0,14 dolaru na akcii a ve čtvrtém čtvrtletí fiskálního roku 2004 ztrátu 19 miliónů neboli 0,05 dolaru na akcii. Společnost zakončila čtvrtletí s 844 milióny dolarů v hotovosti, ekvivalentech hotovosti a krátkodobých investicích. Tyto výsledky jsou prezentovány podle amerických účetních principů GAAP (Generally Accepted Accounting Principles). Čistá ztráta na akcii 0,15 dolaru za čtvrté čtvrtletí fiskálního roku 2005 není srovnatelná s původně odhadovaným ziskem na akcii.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.