Aktuality -> Komunikace a sítě - 17. 6. 2008

2N TELEKOMUNIKACE a KOMIX uvádějí Mini call centrum

2N TELEKOMUNIKACE a společnost KOMIX uvádějí na trh Mini call centrum, postavené na CRM řešení CAS genesisWorld a ústředně O2 Netcom. Mini call centrum je určeno pro všechny firmy, které chtějí provozovat menší kontaktní centrum a zároveň mít všechny informace o zákaznících uloženy v jednom systému. Zákazník získá standardizované řešení řízení podnikových procesů v oblasti péče o zákazníky včetně možností vytváření koncepce, přehledu a řízení marketingových kampaní. Propojením s technologiemi 2N jsou pak všechny procesy včetně hlasové komunikace automatizovány a zaznamenány. Mini call centrum integruje veškerou komunikaci, od e-mailů a faxů až po telefonní hovory i schůzky a události. Ve složce každého zákazníka tak lze zobrazit záznamy o telefonních hovorech, dokumenty, e-maily, záznamy schůzek nebo faxové korespondence.



Řešení Mini call centrum je postaveno na míru potřebám menších tuzemských firem. Integrace ústředny O2 Netcom umožňuje poskytnout zákazníkovi také řadu zajímavých funkcí, například pop up okno zákazníka s možností záznamu o průběhu komunikace, vytáčení přímo z karty zákazníka, spolupráci s MS Outlook(přenos adres, mailů, úkolů) nebo evidenci historie hovorů včetně grafů statistik.


 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.