facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 17. 6. 2008

2N TELEKOMUNIKACE a KOMIX uvádějí Mini call centrum

2N TELEKOMUNIKACE a společnost KOMIX uvádějí na trh Mini call centrum, postavené na CRM řešení CAS genesisWorld a ústředně O2 Netcom. Mini call centrum je určeno pro všechny firmy, které chtějí provozovat menší kontaktní centrum a zároveň mít všechny informace o zákaznících uloženy v jednom systému. Zákazník získá standardizované řešení řízení podnikových procesů v oblasti péče o zákazníky včetně možností vytváření koncepce, přehledu a řízení marketingových kampaní. Propojením s technologiemi 2N jsou pak všechny procesy včetně hlasové komunikace automatizovány a zaznamenány. Mini call centrum integruje veškerou komunikaci, od e-mailů a faxů až po telefonní hovory i schůzky a události. Ve složce každého zákazníka tak lze zobrazit záznamy o telefonních hovorech, dokumenty, e-maily, záznamy schůzek nebo faxové korespondence.



Řešení Mini call centrum je postaveno na míru potřebám menších tuzemských firem. Integrace ústředny O2 Netcom umožňuje poskytnout zákazníkovi také řadu zajímavých funkcí, například pop up okno zákazníka s možností záznamu o průběhu komunikace, vytáčení přímo z karty zákazníka, spolupráci s MS Outlook(přenos adres, mailů, úkolů) nebo evidenci historie hovorů včetně grafů statistik.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?