Aktuality -> Komunikace a sítě - 11. 11. 2005

2N přidává VoIP do ústředen ATEUS Omega

Integrací VoIP modulu do ústředen řady OMEGA reaguje český výrobce telekomunikační techniky 2N TELEKOMUNIKACE (2N) na potřeby soudobého trhu. Uživatelé ústředen OMEGA nejsou tedy nuceni hledat nová nákladná řešení pro případ využití technologie VoIP – do stávajícího zařízení pouze integrují VoIP modul. Modul VoIP je dalším rozhraním pro všechny ústředny ATEUS-OMEGA Business, které poskytuje přímé připojení do sítí VoIP.

Kromě ISDN linek, GSM bran a analogových linek se službou CLIP tak uživatelům přibývá další možnost pro připojení ústředen k sítím telekomunikačních operátorů a do privátních sítí. Možnosti nasazení jsou široké - přímé propojení dvou ústředen, vytvoření privátní hovorové sítě s více ústřednami, připojení ústředny k hlasovým službám alternativního operátora a využívání VoIP telefonů a terminálů. Aplikace VoIP modulu přináší podporu protokolů H.323 a SIP s různými kodeky, které zajistí potřebnou kvalitu hlasového spojení. Modul je dodáván se dvěma nebo čtyřmi hovorovými kanály, a obsahuje integrovaný SIP Proxy server, který snižuje celkovou náročnost připojení v případě jednoduchých sítí.

 
  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.

  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.