facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 10. 4. 2013

24palcové monitory Philips s poměrem stran 16:10

Společnost MMD Monitors & Displays Czech Republic představila tři nejnovější 24“ kancelářské monitory značky Philips s poměrem stran 16:10 a technologií PowerSensor – modely 240P4QPYNB, 240B4LPYNB a 240S4LPSB. Tato nejnovější generace 24palcových monitorů se vyznačuje výkonným displejem, výborným kontrastem, sytostí barev a ostrostí obrazu. Funkce PowerSensor automaticky tlumí jas monitoru v okamžiku, kdy se uživatel od monitoru vzdálí. Takto dochází nejen k úspoře energie až o 80 %, ale také se tím prodlužuje životnost monitoru. Monitory vybaveny hned několika chytrými funkcemi – SmartImage pro optimalizaci zobrazovacího módu podle typu aplikace, SmartControl pro jednodušší ovládání a SmartContrast pro kvalitní zobrazování detailů černé.



Při práci v kanceláři uživatelé ocení ergonomické vlastnosti 24“ modelů z řady B a P reprezentované základnou SmartErgoBase, díky níž lze například monitor snížit až na úroveň pracovního stolu.

 

Díky DisplayPortu, kterým se monitor propojuje s počítačem a který nabízí přenosovou rychlost dat 10,8 GB/s, je zobrazování obrazů velice rychlé. Uživatelé monitorů z řady B a P také ocení USB 2.0 hub se dvěma, resp. čtyřmi porty pro snadné připojení multimediálních a kancelářských zařízení.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.