Aktuality -> Hardware - 10. 4. 2013

24palcové monitory Philips s poměrem stran 16:10

Společnost MMD Monitors & Displays Czech Republic představila tři nejnovější 24“ kancelářské monitory značky Philips s poměrem stran 16:10 a technologií PowerSensor – modely 240P4QPYNB, 240B4LPYNB a 240S4LPSB. Tato nejnovější generace 24palcových monitorů se vyznačuje výkonným displejem, výborným kontrastem, sytostí barev a ostrostí obrazu. Funkce PowerSensor automaticky tlumí jas monitoru v okamžiku, kdy se uživatel od monitoru vzdálí. Takto dochází nejen k úspoře energie až o 80 %, ale také se tím prodlužuje životnost monitoru. Monitory vybaveny hned několika chytrými funkcemi – SmartImage pro optimalizaci zobrazovacího módu podle typu aplikace, SmartControl pro jednodušší ovládání a SmartContrast pro kvalitní zobrazování detailů černé.



Při práci v kanceláři uživatelé ocení ergonomické vlastnosti 24“ modelů z řady B a P reprezentované základnou SmartErgoBase, díky níž lze například monitor snížit až na úroveň pracovního stolu.

 

Díky DisplayPortu, kterým se monitor propojuje s počítačem a který nabízí přenosovou rychlost dat 10,8 GB/s, je zobrazování obrazů velice rychlé. Uživatelé monitorů z řady B a P také ocení USB 2.0 hub se dvěma, resp. čtyřmi porty pro snadné připojení multimediálních a kancelářských zařízení.


 
  

- PR -

MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení

Získat stavební povolení v České republice znamená projít řadou kroků, jejichž součástí je i vyjádření správců dopravní a technické infrastruktury k existenci jejich sítí na území plánované stavby. Tento proces je pro stavebníky často složitý, časově náročný a administrativně zatěžující. Již více než 15 let zde ale existuje digitální nástroj, který tento krok výrazně usnadňuje – služba MawisUtility.

  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.