facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 14. 1. 2022 - Ing. Lukáš Grásgruber

16. Výroční konference itSMF Czech Republic

itSMFVe dnech 20. – 21. ledna  2022 se uskuteční 16. výroční konference spolku itSMF Czech Republic s názvem "Chatbot: "Člověče, nezlob se!" Konference se mimo jiné zaměří na dvě klíčové otázky: Jak lidé drží krok s technologickým zrychlením v digitálním věku?  Jaká je budoucnost ITSM, technologií a lidí?



S ohledem na okolnosti proběhne konference online.

Konference bude pokračovat s tématy týkající se digitální transformace, které otevřela již loňská konference v roce 2021. Přednášky budou rozdělené do čtyř bloků:

  • ITSM a lidé
  • Vedení a nové dovednosti v digitálním věku
  • Budoucnost IT a technologií – příležitost nebo riziko pro lidi?
  • Nikoli digitální, ale kulturní transformace

Mezi přednášejícími najdete zajímavé zahraniční osobnosti jako například:

  • Paul Wilkinson (jeden z leaderů v oblasti řízení IT služeb na světě)
  • Kaimar Karu (bývalý ministr zahraničního obchodu a IT v Estonsku)
  • profesor Jiří Voříšek
  • Aleš Špidla (odborník na bezpečnost).

Podrobný program konference najdete TADY.

Konference se zúčastní i zajímaví hosté ze Slovenska (Jan Uriga) nebo z Belgie (Eddy Peters) a mnoho dalších.

Chcete být při tom? Stačí se REGISTROVAT.

Získejte nejnovější znalosti o tématech, trendech a osvědčených postupech v oblasti správy služeb.


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.