facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Konference Bezpečnost v cloudu letos již potřetí

Co se za rok událo v oblasti cloudu i o právních otázkách? To se dozvědí účastníci 3. ročníku odborné konference Bezpečnost v cloudu, která se uskuteční 14. května 2013 v pražském kongresovém centru U Hájků. Registrace je již otevřena.


Další přednáška bude věnovat konkrétní otázce ochrany údajů v cloudu. „Požadavky kladené na ochranu citlivých údajů, spolu s rozvojem informačních technologií, přinášejí neustále nové problémy a výzvy, byť se často jedná jen o opakování historické zkušenosti, ale v upraveném balení za cenu ‚nižších‘ nákladů a zvýšené frekvence změn,“ říká přednášející Pavel Běhal ze společnosti T-Mobile.

O nejnovější poznatky v obraně před každodenními útoky na veřejná i privátní cloudová prostředí se s návštěvníky podělí David Matějů, Senior Systems Engineer, RSA, Bezpečnostní divize EMC. V dalším programu se návštěvníci mohou těšit například na přednášky Cloud: Neptejte se, zda funguje, ale jak je bezpečný (Marcel Jánský, České radiokomunikace), Infrastruktura datových center jako základ dostupnosti cloudových řešení (Jan Míka, APC by Schneider Electric).

Otázku „Víte komu, čemu, a proč, filtrujete poštu?“ položí Robert Houser, technický ředitel, GFI ČR & SR a o závěrečnou prezentaci na téma Zabezpečený únik dat, šifrování virtuálních prostředí a šifrování datových úložišť se postará Ondrej Valent, regional channel sales manager společnosti SafeNet.

Podrobný program, spolu s registračním formulářem a profily partnerů konference, naleznete na oficiálních stránkách konference www.bezpecnostvcloudu.cz. Pořádá Exponet.

foto: Bezpečnost v cloudu 2012, archiv Exponet

 
Daktela
  

- Inzerce -

Kde snižují náklady firmy se správně nastavenými ERP systémy?

Tématem poslední doby se stávají úspory, které přináší společnostem správně zvolené a implementované ERP systémy. Nejde jen o často zmiňované zvýšení efektivity výroby nebo zlepšení poskytované služby. Podnikové systémy přináší i spoustu skrytých úspor v nákladech.

  

- Inzerce -

Kontaktní centrum 21. století – veškerá komunikace jako na dlani

DaktelaOblast multikanálových kontaktních center prošla za poslední dvě desetiletí velmi dynamickým vývojem – od jednoduchých digitálních ústředen s několika základními funkcemi až po automatické speciální systémy s umělou inteligencí a řadou chatbotů, voicebotů případně mailbotů.

Helios
- inzerce -