Aktuality -> Analýzy - 13. 7. 2016

Využívání e-mailové komunikace neustále roste

email, zavináčPřes řadu předpovědí, že instantní komunikace a sociální sítě postupně nahradí e-maily, reálné statistiky ukazují něco jiného. E-maily neztrácejí na popularitě a celosvětově roste jak počet e-mailových účtů, tak množství posílaných zpráv. Přibližně polovinu posílaných e-mailů tvoří firemní komunikace. Rostoucí trend využívání e-mailu by měl platit i v nejbližších letech.



Podle analýzy společnosti Radicati Group bude letos v provozu celosvětově 4,626 miliardy e-mailových účtů a využívat je bude 2,672 miliardy lidí. Během následujících tří let jejich počet dále poroste až na 5,594 schránek a více než 2,9 miliardy uživatelů. Za tři roky tedy e-mail bude používat více než třetina světové populace.

Denně se podle stejného zdroje posílá 215,3 miliardy e-mailů, z toho na firemní komunikaci připadá  větší polovina - 116,4 miliardy. Do roku 2019 pak stoupne denní počet zpráv elektronické pošty na 246,5 miliardy.

Nelze se tedy divit, že je e-mail důležitý i pro marketing. Podle zjištění společnosti Pardot je pro 73 % marketérů e-mail klíčový pro jejich byznys a pro 89 % marketérů se podle údajů firmy Mailigen jedná o primární kanál pro generování leadů. V B2B segmentu má e-mail největší, téměř třetinový (31 %), dopad na obrat ze všech oblastí digitálního marketingu. Že se jedná o silný marketingový kanál, dokládá například i fakt, že podle společnosti Custora měla vloni čtvrtina amerických Black Friday prodejů původ v e-mailech.

„I v České republice vidíme silný příklon k tomuto marketingovému nástroji. Meziročně využívání inteligentního e-mailingu roste o 400 %,“ říká Vladan Hejnic, ředitel VIVmail.cz.


 
  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.